7 תשובות
אין לי שמץ,כנראה שנורא ואיום
כיף ברמות את תהני
זה בדיוק אותו דבר אין הבדל בין י ל-יא חוץ מחלוקה שרירותית של סדר הנושאים
זה לאותה בחינה בסוף
זה לאותה בחינה בסוף
הרמה הלימודית והעומס מכיתה י' ל-יא' הם באמת משמעותיים. הלימודים דורשים יותר השקעה, עמידה בזמנים, לוז צפוץ..
אבל זה לא נוראי, אם יודעים לסדר את הלוז חכם, ויש לנו סדרי עדיפויות נכונים הכל אפשרי :)
אבל זה לא נוראי, אם יודעים לסדר את הלוז חכם, ויש לנו סדרי עדיפויות נכונים הכל אפשרי :)
האמת זה מתחיל בסדר וספציפית לכיתה שלי היה מאוד קשה במתכונות ובישורת האחרונה בגלל המלחמה וכל זה
אממ היה לי מזה סבבה תאמת אני מהמרת ל70-80 בבגרות שהייתה
אנונימית
זה סבבה, לא נורא בכלל אם היית סבבה ב-י, אבל חשוב מאוד לעשות שיעורי בית ולא לצבור פער כי אז זה קשה לסגור (אומרת מניסיון)
באותו הנושא: