11 תשובות
ספיידרמן
הוגוורטס לגאסי
גוסט אוף טסושימה
ספידרמן
אנונימי
בלודבורן
tlou 1-2
snoopy vs the red baron
the last of us
גרפיקה מטורפת אבל די יקר (300 שקל בערך)
גם פייב נייטס אט פרדיס
red dead redemption 2
dmc
אנונימית
איזה ז'אנר אתה חושב שאתה אוהב?
the last of us לא יקר בכלל
שניהם נמצאים בפלוס

פשוט לקנות את הפלוס ב40 שקל ולסיים את שניהם בחודש.
רדד
ספיידרמן 2
גוסט אוף צושימה או איך שלא רושמים אתזה
גוד אוף וואר
99% מהמשחקים שכולם ציינו פה הם בפלוס.
פשוט תקנו פלוס ותחסכו אלפי שקלים