11 תשובות
ספיידרמן
הוגוורטס לגאסי
גוסט אוף טסושימה
הוגוורטס לגאסי
גוסט אוף טסושימה
ספידרמן
אנונימי
בלודבורן
tlou 1-2
tlou 1-2
snoopy vs the red baron
the last of us
גרפיקה מטורפת אבל די יקר (300 שקל בערך)
גם פייב נייטס אט פרדיס
גרפיקה מטורפת אבל די יקר (300 שקל בערך)
גם פייב נייטס אט פרדיס
red dead redemption 2
dmc
אנונימית
איזה ז'אנר אתה חושב שאתה אוהב?
the last of us לא יקר בכלל
שניהם נמצאים בפלוס
פשוט לקנות את הפלוס ב40 שקל ולסיים את שניהם בחודש.
שניהם נמצאים בפלוס
פשוט לקנות את הפלוס ב40 שקל ולסיים את שניהם בחודש.
רדד
ספיידרמן 2
גוסט אוף צושימה או איך שלא רושמים אתזה
גוד אוף וואר
ספיידרמן 2
גוסט אוף צושימה או איך שלא רושמים אתזה
גוד אוף וואר
99% מהמשחקים שכולם ציינו פה הם בפלוס.
פשוט תקנו פלוס ותחסכו אלפי שקלים
פשוט תקנו פלוס ותחסכו אלפי שקלים
באותו הנושא: