6 תשובות
אני בת ואם הייתי בן לא הייתי חושב שזה סבבה
כן, הייתי סומכת עליה. אם אתה רואה בזה בעיה כדאי לדבר איתה על זה, כי אתה אמור לסמוך עליה שלא תעשה משהו
DCC
שואל השאלה:
dcc זה לא קצת חוסר כבוד? לכמה לילות, מים ובגדי ים.
ולגביי הלסמוך, היא יוצאת רק עם בנים כמעט תמיד ובדרך כלל אין לי בעיה
אנונימי
^זה קצת מעליב שהיא לא הזמינה אותך גם, אבל לא רואה בעיה בקמפינג עם בנים, בעיקר אם היא יוצאת איתם באופן קבוע
DCC
גם אם הייתי סומך עליה זה עדיין היה גורם לי לאי נוחות, בטח כשזה ככה בלעדיי
אנונימי
ממש לא אחי
באותו הנושא: