8 תשובות
אני אוהבת:)
ילדותי וחופר..
אנונימי
אני רואה את זה לפעמים
אנונימי
קיטשיי ופתתי
אני אישית לא אוהבת. התחלתי לראות כמה פרקים ולא מצאתי משהו מעניין בתוכנית הזאת.
עכשיו הם להקה.. וזה סבבה אהבתי;)
הייתי גם בהופעה שלהם הבעיה אבל שיש להם גם מעריצים בגילאים ממש קטנים חחח
אנונימי
לא. זה ממש משעמם