11 תשובות
בקלות
שואל השאלה:
איך
אנונימי
כי זה לא הטעם שלהם, טעם במוזיקה זה סובייקטיבי אחרי הכל
לא מתחברים
כי השירים שלה פח זבל
מוזיקה מעצבנת
זה לא נעים לאוזן.
מה שטוב במוזיקה שלהם זה החדשנות אבל אני ממש לא נהנה מזה.
על מי אתה מאיים יליצן תירגע ^^
שואל השאלה:
ברו עשתה הצבעה לעצמה^
אנונימי
אין לי איך לעשות הצבעות יש לי באג באתר כבר כמה שעות אבל מה שעושה לך טוב
ותחשוב טוב על מי אתה מאיים
את האמת שאני הצבעתי לה
פשוט כי... לא כולם אוהבים אותו הדבר..??
חח כאילו נראלי כל אחד פשוט מעדיף דברים מסוג שונה
למרות שאני כן אוהבת