4 תשובות
15
יש לי 13 והוא כבר לא עובד לא שווה לקנות 13 בכלל
גם הסוללה גם הטלפון מתחמם מהר בטירוף לא כדאי לקנות
יש לי 13 והוא כבר לא עובד לא שווה לקנות 13 בכלל
גם הסוללה גם הטלפון מתחמם מהר בטירוף לא כדאי לקנות
אם זה הרגילים שניהם גרועים
אני עם ה15 וזה כי התלבטתי בינו לבין ה13 ובסוף יצא יותר טוב ומשתלם
גלקסי
באותו הנושא: