5 תשובות
לא
לא ,זה תמיד קורה.
אולי יגידו לך מזל טוב בדרך אנשים ברחוב אבל שתדעי שזה טבעי וקורה
לא
אני הלכתי אתמול סתם ככה עם בלונים כי רציתי , את יכולה , אנשים אמרו לי מזל טוב סתם ככה חחח אני אעשה את זה שובב
תלוי במקום העבודה. ברוב המקומות הסטנדרטיים זה חמוד מאוד אפילו.