התחברות
הרשמה
עברתי מקיף השנה ושנה הבאה אני רוצה לעבור לאחר לא טוב לי
5 בספטמבר 2013, 12:00
בתי ספר
כיתה
תשובה אחת
אממ ומה אנחנו צריכים לעשות אים הידע הזה?
י
יניב 0-0-7
באותו הנושא:
אני אתאיסט, ושנה שעברה בכוונה לא נגשתי לבגרות בתנך, עשיתי בשכל?
השנה עליתי לכיתה יא' וכל כך חרא לי בבית ספר. ושנה שעברה היה לי כיף רצח והיה לי חברים ועכשיו אין לי.
אם השנה אני לא טוב במתמטיקה (4 יחידות) ולא השקעתי ועכשיו אני קצת אשקיע ושנה הבאה ממש אשקיע. יהיה בסדר?
היי, אני בכיתה ט' ושנה הבאה אני רוצה לעבור לרעות (בית ספר לאומנות) כדאי לי? זה ממש חשוב
אני ממש גרועה באנגלית ושנה הבאה אני בתיכון מה אפשר לעשות כדאי לשפר את האנגלית?
מתי יש יום מיון ללוחמות השנה ושנה הבאה (2018)?
מתי יש יום מיון ללוחמות השנה ושנה הבאה (2018)?
אני ממש ביישנית וחסרת ביטחון ושנה הבאה אני רוצה לעשות שירות לאומי אני מתלבטת מה עדיף..
למה השנה הרבה לא עושים כלום בסילבסטר ושנה שעברה מלא עשו?
יש לי יום הולדת עוד יומיים, ושנה שעברה אימא שלי השיגה לי ברכה מעדן בן זקן... זה פדיחה לעלות את הסרטון לאינסטגרם השנה?
מישהו פה במקיף ה' אמירים \ עולה שנה הבאה לאמירים בראשון לציון?