2 תשובות
זו מערכת מסרים לכל דבר ועניין שפשוט הרבה יותר נוח שם לקיים את האינטראקציות האלה.
לא יודעת אם זאת הסיבה שמורידים אותה, לי יש אותה נטו בגלל האפקטים שהם מציעים
אבל כן, הרבה גברים מוזרים פנו אליי רק בשביל סיבות כאלה