8 תשובות
לדעתי כן
לדעתי שווה בעיקר השנה בגלל הבונוס (שבעתיד אם תרצי לא יהיה)
כן
אנונימי
שואל השאלה:
עם הבונוס קיבלתי בערך 80
אנונימית
אין מה להפסיד עם מועד ב של אותם ההקלות
אנונימי
שואל השאלה:
ויוצא לי ממוצע עם הבגרויות של שנה שעברה 86 בערך
אנונימית
כן זה ממש נמוך בשביל אנגלית
אנונימית