23 תשובות
מספרי מלאך
^ מה זה?
זה מספרי מלאכים תשאלי את הצאט מה זה אומר כל מספר
זה מספרי מלאך
וזה סתם חארטה
וזה סתם חארטה
אנונימי
מספרי מלאכים
מספרי של מלאכים
מספרי מלאכים
שואל השאלה:
מה זה אומר.. כאילו המלאכים מה איתם יש משמעות לכל מלאך?
מה זה אומר.. כאילו המלאכים מה איתם יש משמעות לכל מלאך?
אנונימית
מושפעים
יש משמעות לכל מספר, כל מספר מסמל משהו שונה, זה לא רק המספרים האלו אלא יכול להיות גם כל מספר אחר שחוזר על עצמו בחיים שלך שוב ושוב ואתה מרגיש שיש לו משמעות רוחנית. תכתבי לדוגמה 222 angel number meaning באינטרנט וזה יגיד לך מה המשמעות אבל לכל מספר יש משמעות שונה
^ יש סיבה למשמעות של כל מספר?
נגיד ש111 מסמל, לא יודע, איזון.
למה הוא מסמל איזון?
נגיד ש111 מסמל, לא יודע, איזון.
למה הוא מסמל איזון?
^עזוב זה חארטה כל זה
אין מה להתייחס לזה
אין מה להתייחס לזה
אנונימי
^ ברור
אבל אני רוצה לדעת
כי אם התשובה היא שאין סיבה, אני רוצה לדעת מה עובר בראש של מי שמאמין בזה
אבל אני רוצה לדעת
כי אם התשובה היא שאין סיבה, אני רוצה לדעת מה עובר בראש של מי שמאמין בזה
שואל השאלה:
כנראה לאסתטיקה
כנראה לאסתטיקה
אנונימית
לכל מספר יש משמעות שנבנתה תרבותית ורוחנית, יש חיבור של נומרולוגיה גם לכל הנושא. המספר 1 לדוגמה מסמל התחלות חדשות, לא קשה להבין למה, 2 מסמל משהו טוב בהקשר לזוגיות, 2 זה זוג. זה לא באמת חייב להיות גם 222 או 111 וכדומה, זה יכול לבוא גם לבד, אבל זה שזה בא ביחד כל פעם וחוזר על עצמו מעניק לזה אנרגיה מוגברת
^"מעניק אנרגיה מוגברת" דיי נו זה חארטה
אנונימי
לא יודעת למה זה פוגע בך, כן יש המון שמשתמשים בזה לאסתטיקה גם בלי להבין בזה בכלל, למי אכפת? שכל אחד יאמין ויעשה מה שטוב לו. אני לא מאמינה בזה האמת כי אין לזה שום אזכור ביהדות אבל כן הנושא מעניין אותי ואנרגיות זה לגמרי דבר שקיים בעיניי, אנחנו פשוט לא רואים אותן בצורה דומה כנראה אבל גם אתה מאמין באנרגיות ככל הנראה. מתייחסת לזה כסימן טוב ולכיף וזהו
^מה זה אנרגיות כל הזמן רתם אומרים אנרגיות אנרגיות
כן כי לכתוב 222 בפרופיל פתאום יביא לך זוגיות או משהו כזה לא יודע
כן כי לכתוב 222 בפרופיל פתאום יביא לך זוגיות או משהו כזה לא יודע
אנונימי
לא.. ל222 יש כמה משמעויות, החזקה ביותר זה זוגיות אבל יש תרבויות ופרשנויות שאומרות שזה גם מסמל שאתה בדרך הנכונה וזה סימן לסמוך על עצמך ועל הדרך ולהתחזק באמונה. האמת שאני פשוט אוהבת את המשמעות וזה המספר שאני רואה הכי הרבה כבר תקופה ארוכה אז רשמתי אותו, גם לאסתטיקה. אנרגיות זה תחושות, אנחנו נבראנו כיצורים אנרגטיים, הרגשות שלנו וההתנהגות שלנו משדרים אנרגיות שונות
דיי זה נשמע חארטה רצח
באמת שלא הבנתי מה זה עוזר הלכתוב את המספרים האלה
"אנרגיות זה תחושות" אז נאמר זה משדר תחושות? מה?
באמת שלא הבנתי מה זה עוזר הלכתוב את המספרים האלה
"אנרגיות זה תחושות" אז נאמר זה משדר תחושות? מה?
אנונימי
שואל השאלה:
זה הריב הכי מעניין בחיים שלי
זה הריב הכי מעניין בחיים שלי
אנונימית
"למז"ק - למה זה קיים? המקום בו אנחנו שואלים את השאלה שהיא השם שלנו!"
אנשים ממש לא מבינים את הקונספט של אנרגיות ומימדים ברגע שמשתמשים בהם במונחים מיסטיים
אנשים ממש לא מבינים את הקונספט של אנרגיות ומימדים ברגע שמשתמשים בהם במונחים מיסטיים
^אל מי אתה מתכוון?
אנונימי
באותו הנושא: