3 תשובות
וואלה תחכה
תפרוץ את הסוויץ' ותשחק שוב אבל עם מודים שהופכים את המשחק ממיד למעולה++
כמובן ועם המוד שמבטל את ה30fps בסוויץ' כי זה באמת מזעזע המשחק כל כך הרבה יותר כיף ורץ לי חלק עם המוד של הhd וה60fps בסוויץ' אי אפשר לחזור חזרה
באותו הנושא: