3 תשובות
וואלה תחכה
תפרוץ את הסוויץ' ותשחק שוב אבל עם מודים שהופכים את המשחק ממיד למעולה++
כמובן ועם המוד שמבטל את ה30fps בסוויץ' כי זה באמת מזעזע המשחק כל כך הרבה יותר כיף ורץ לי חלק עם המוד של הhd וה60fps בסוויץ' אי אפשר לחזור חזרה