התחברות הרשמה

לגשת למועד ב בהיסטוריה אם קיבלתי במבחן בגרות 37 ואין לנו ציוני מגן בהיסטוריה וזה מקצוע חסם לפי מה שהבנתי אז לגשת?

15 במאי 2026, 17:31
ציוניםבגרותבחינות בגרותציוני בגרות    
5 תשובות
בטח שלגשת
א
אני לא רוסייה אני אוקראינית
כן
t
tWM
ברור
ע
עלמה צעירה
כן
Shahar
יש בררה אחרת?
ברור...לגשת
ו
ונצואלה
באותו הנושא:
אם קיבלתי 56 בבגרות בהיסטוריה לגשת למועד ב?
לגשת למועד ב בהיסטוריה אם הציון הסופי הוא 80?
כדאי לי לגשת למועד ב בהיסטוריה?
כדאי לי לגשת למועד ב בהיסטוריה?
קיבלתי 68 במבחן בהיסטוריה שידעתי אליו מעולה את החומר ולמדתי, לגשת למועד ב'?
כמה זה נורא לגשת למועד ב' בבגרות בהיסטוריה ?
קיבלתי 84 בבגרות בהיסטוריה ואני מבואסת כדאי לי לגשת למועד ב?
77 בבגרות בהיסטוריה לדעתכם שווה לגשת למועד ב?
הציון הסופי שלי בהיסטוריה בבגרות הוא 69, לגשת למועד ב?
האם לגשת למועד ב בהיסטוריה כאשר קיבלתי במועד א 78?
אם אני נכשלת בבגרות בהיסטוריה אני יכולה לגשת למועד ב במועד קיץ?