5 תשובות
כי היא מפורסמת וככה זה עובד פה
אבא שלה גר ביפן אז היא חצי חיילת בודדה
שואל השאלה:
אבל היא טסה לארהב לא יפן
אבל היא טסה לארהב לא יפן
קומבינות
זו כבר פעם שנייה שהיא טסה החודש הראשונה הייתה למטרת עבודה וגם זאת שלפניה .. אני לא יודעת איך זה עובד אצלם.. בתור אחת שבצבא טופס חול לוקח כמה שבועות ויכול להיות שבאמת אצלם זה קומבינות או שפשוט יותר קלילים,מקווה שנותנים לה אותו יחס מבחינת הימי חופש גם אם לא זה לא פייר);
באותו הנושא: