15 תשובות
את לא חייבת לקנות באותה החנות יכול להיות שבאינטרנט יש יותר זול
המחיר בהתאם לנפח האחסון

לגבי כמה ג'יגה זה תלוי בך אם את מצלמת בעיקר תמונות או גם סרטונים

אם את מתכננת ישר להעביר הכול מהמצלמה למקום אחר ואת לא מתכננת לצלם סרטונים אז אולי את לא צריכה הרבה, 32 ג'יגה יכול להספיק לך
מצד שני, מומלץ כן להשקיע ביותר, כדי שלא יהיה מקרה שלא העברת וברגע האמת תצטרכי למחוק תמונות כי נגמר האחסון... ואז לדעתי זה מינימום 64 ג'יגה

תוודאי גם שזה מתאים למצלמה ושזה לא לטלפון (שיהיה sd ולא micro sd)
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאצלם סרטונים במצלמה בעיקר הרבה תמונות אז אני אקנה 64 גיגה וזה יספיק לי?
אנונימי
אמור להספיק כן במיוחד אם את מעבירה ישר ואז מוחקת מהמצלמה
שואל השאלה:
וכרטיס כזה אמור לעלות הרבה או שלא?
אנונימי
מבחינת מחיר זה לא אמור לעבור 100 שח אם זה 64 גיגה
דיסוננס לא הכי טוב לקנות מיקרו לשים עם מתאם?
שואל השאלה:
איך באמת מעבירים את התמונות ? עם כזה מטען שמעביר לטלפון?
אנונימי
דרך הוואיפי במצלמה
^^^אני לא יודעת לכן לא יכולה להמליץ על זה חחח
אני תמיד מעדיפה מיקרו ככה אני יכולה להכניס אותו גם לטלפון
זה לא הופך את הכרטיס לפחות מהיר
והיא לא צלמת אז בטוח שהיא לא צריכה שהוא יהיה מידי מהיר היא צריכה כרטיס פשוט
^^^^יש קורא כרטיס זיכרון שאת יכולה לקנות וזה ישירות מהכרטיס לטלפון
או שאת יכולה להשתמש במטען של המצלמה ולהעביר למחשב ומשם לאן שבא לך (זה מה שאני עושה...)
וכמו שמי שמעליי אמרה אפשר גם כך אבל אני לא ניסיתי ולא בטוחנ איך זה עובד פלוס זה תלוי אם יש לה פתח לכרטיס זיכרון בטלפון כי באייפונים נגיד למיטב הבנתי אין

אפשר גם דרך הwifi אבל מניסיון שלי לפחות זה ממש מוריד את האיכות אז אני לא עושה את זה
שואל השאלה:
אה אז אם אני קונה מטען שמעביר אני לא חייבת לקנות כרטיס זיכרון ??
אנונימי
איזה מטען? ואת כן חייבת
כרטיס זיכרון את חייבת
שואל השאלה:
אז אני צריכה פשוט לקנות כרטיס זיכרון וכבל שמעביר לאייפון נכון?
אנונימי