8 תשובות
תבקשי חוזר
כן אמורים להביא לך
כנסי לפניות תלחצי על ערעורים ואז אחד למטה תעשי דפר חוזר
ולגבי לעלות 10 נקודות פשוט תנסי ללמוד כמה שיותר בלומדות או אם את רוצה להיות כמה שיותר בטוחה את יכולה לקנות קורס אם לא ממש אכפת לך מהבזבוז יש כאלה שאומרים שגם בלומדות זה מספיק אבל בכל מקרה אם אתה רוצה להיות אקסטרה בטוחה יש לך את האופציה לקנות קורס של מכון נועם או של דפר 90 אני אישית ממליץ על מכון נועם
רציתי לשאול גם מה הדפר שלך?
ומה התפקיד שאת רוצה לקבל?
כנסי לפניות תלחצי על ערעורים ואז אחד למטה תעשי דפר חוזר
ולגבי לעלות 10 נקודות פשוט תנסי ללמוד כמה שיותר בלומדות או אם את רוצה להיות כמה שיותר בטוחה את יכולה לקנות קורס אם לא ממש אכפת לך מהבזבוז יש כאלה שאומרים שגם בלומדות זה מספיק אבל בכל מקרה אם אתה רוצה להיות אקסטרה בטוחה יש לך את האופציה לקנות קורס של מכון נועם או של דפר 90 אני אישית ממליץ על מכון נועם
רציתי לשאול גם מה הדפר שלך?
ומה התפקיד שאת רוצה לקבל?
שואל השאלה:
^^הדפר שלי 50, צריכה 60 לתפקיד.
אבל זה תפקיד שאני עדיין מבררת עליו, אני רוצה להתקשר מחר למיטב יש כמה שאלות בנוגע לתפקיד, התפקיד הוא מאבחנת פסיכוטכנית.
מבחינת דרישות אני עומדת בהכל חוץ מהדפר שאני צריכה 60 ובמבחני יום המאה כתוב שצריך קשב 3 אבל לי בכלל לא כתוב בתוצאות קשב כאילו אין קטגוריה כזו..
^^הדפר שלי 50, צריכה 60 לתפקיד.
אבל זה תפקיד שאני עדיין מבררת עליו, אני רוצה להתקשר מחר למיטב יש כמה שאלות בנוגע לתפקיד, התפקיד הוא מאבחנת פסיכוטכנית.
מבחינת דרישות אני עומדת בהכל חוץ מהדפר שאני צריכה 60 ובמבחני יום המאה כתוב שצריך קשב 3 אבל לי בכלל לא כתוב בתוצאות קשב כאילו אין קטגוריה כזו..
אנונימית
אם את עומדת בהכל חוץ מהדפר אז מצוין
ולגבי הקשב זה לא חלק מיום המאה הוא נמדד בצו הראשון אחרי הדפר אם את זוכרת שהיית צריכה ללחוץ כל פעם שאת רואה עיגול ירוק
את יכולה לבדוק את מדד הקשב בפרופיל האישי
ולגבי הקשב זה לא חלק מיום המאה הוא נמדד בצו הראשון אחרי הדפר אם את זוכרת שהיית צריכה ללחוץ כל פעם שאת רואה עיגול ירוק
את יכולה לבדוק את מדד הקשב בפרופיל האישי
שואל השאלה:
^וואלה איזה קטע לא זוכרת את זה.
אהה הקשב מתמשך? לא כתוב לי בו כלום, הוא ריק, יודע אולי מה זה אומר?
ותודה רבה על העזרה :)
^וואלה איזה קטע לא זוכרת את זה.
אהה הקשב מתמשך? לא כתוב לי בו כלום, הוא ריק, יודע אולי מה זה אומר?
ותודה רבה על העזרה :)
אנונימית
אין על מה :)
לגבי הקשב מתמשך תתקשרי למיטב ותשאלי למה לא רשום לך כי זה יכול להיות גם בעיה אצלהם במערכת
סליחה על המענה המאוחר..
לגבי הקשב מתמשך תתקשרי למיטב ותשאלי למה לא רשום לך כי זה יכול להיות גם בעיה אצלהם במערכת
סליחה על המענה המאוחר..
שואל השאלה:
וואלה שאלתי נציגה אחת אמרה לי להתעלם מזה, אבל נשמע לי קצת מוזר.
אבל בסדר, אולי אשאל עוד נציגה בהמשך.
תודה :)
וואלה שאלתי נציגה אחת אמרה לי להתעלם מזה, אבל נשמע לי קצת מוזר.
אבל בסדר, אולי אשאל עוד נציגה בהמשך.
תודה :)
אנונימית
באותו הנושא: