2 תשובות
יש לך את בר אילן יש שם תואר של תקשורת ולימודי חוץ לדעתי זה תואר נחמד יש לי חברות משם
היי מצטרף להמלצה של דבש במיוחד אם את דתיה אז זה אחלה מקום עםאווירה טובה. בגדול אוניברסיטאות יותר נחשבות ממכללות ולכן גם הרמה לרוב תהיה גבוהה יותר וגם תנאי הקבלה. אבל בשוק העבודה הרבה פעמים קל יותר להתקבל אחרי לימודים באוניברסיטה. כמובן שזה לא גורף אבל זה מה שאני יודע. בכל אופן תעשי לעצמך רשימה של מוסדות אקדמיים שנראים לך רלוונטיים עבורך מבחינת מיקום גיאוגרפי תנאי קבלה חברתית ועוד כל מיני דברים שעניינים אותך לבחון ופשוט תגיעי לימים פתוחים. יום פתוח זה יום שאת יכולה להתרשם מהמחלקות השונות וממה שיש לכל מוסד להציע לך. תבואי תשאלי את כל השאלות שאת רוצה ויענו לך בשמחה. חוץ מזה שלכל מוסד אקדמי יש מוקד ייעוץ לימודי שעוזרים לך להבין את הכיוון שלך.
אנונימי
באותו הנושא: