12 תשובות
חחח על צהל
אנונימי
שואל השאלה:
כתבתי לו באיזה קטע אבל לא בא לי להיות רעה או שהוא יחשוב שאני לא בעניין ויעביר נושא כזה כאילו מבינים
אבל באיזה קטע היה כי "אם בא לך אפשר מקסימום להתחיל לצאת" לצאת מצהל כאילו זה לא הגיוני
נראה לי הוא דיבר עליי ועליו
קיצר יש לי אונה אחת במוח וגם היא בקושי מתפקדת בשלב הזה
כתבתי לו באיזה קטע אבל לא בא לי להיות רעה או שהוא יחשוב שאני לא בעניין ויעביר נושא כזה כאילו מבינים
אבל באיזה קטע היה כי "אם בא לך אפשר מקסימום להתחיל לצאת" לצאת מצהל כאילו זה לא הגיוני
נראה לי הוא דיבר עליי ועליו
קיצר יש לי אונה אחת במוח וגם היא בקושי מתפקדת בשלב הזה
אנונימית
הכוונה להתחיל צהל ואז לצאת על נפשי אחר כך
בלי קשר, כדאי להיות בצהל ופשוט בתפקיד שמתאים למצב הנפשי
בלי קשר, כדאי להיות בצהל ופשוט בתפקיד שמתאים למצב הנפשי
אנונימי
שואל השאלה:
אהה
אהה
אנונימית
אם באלך לצאת איתו אז תזרמי עם זה לראות איך הוא מגיב, אחלה הזדמנות
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתה לא כי הוא כאילו הציע לי סוג של הוא אמר לי שהוא חשב להציע לי פעם אבל הוא חשב שהוא מסבך לי את החיים אז הוא התרחק ועכשיו הוא מסבך לי את החיים כי קצת בא לי אותו אבל זה מורכבב ואני ממש חשבתי שהוא דיבר על זה לרגע כי לא הבנתי את ההקשר
אני מתה לא כי הוא כאילו הציע לי סוג של הוא אמר לי שהוא חשב להציע לי פעם אבל הוא חשב שהוא מסבך לי את החיים אז הוא התרחק ועכשיו הוא מסבך לי את החיים כי קצת בא לי אותו אבל זה מורכבב ואני ממש חשבתי שהוא דיבר על זה לרגע כי לא הבנתי את ההקשר
אנונימית
אז לכי על זה נו
אנונימי
הוא התכוון לצאת על נפשי, יעני לעזוב את הצבא בגלל סיבה נפשית
אנונימית
כן נכון אבל זה הזדמנות לעשות כאילו לא הבנת ותגידי לו שבא לך לצאת איתו
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על התמיכה מעריכה את הניסיון אבל הייתי איתו היום ואתמול לא נראה לי הכיוון
כאילו אני הרבה יותר קל לי לרסן את הרגש כלפיו
פעם היה איתו ממש כזה מתח בדיבור והכל והיה לי קשה גם למצוא על מה לדבר
והפעם היה לנו על מה לדבר שזה טוב כאילו פשוט דיברתי אבל לא היה ממש את המתח הזה בדיבור וכל זה נראה לי התגברתי עליו
תודה על התמיכה מעריכה את הניסיון אבל הייתי איתו היום ואתמול לא נראה לי הכיוון
כאילו אני הרבה יותר קל לי לרסן את הרגש כלפיו
פעם היה איתו ממש כזה מתח בדיבור והכל והיה לי קשה גם למצוא על מה לדבר
והפעם היה לנו על מה לדבר שזה טוב כאילו פשוט דיברתי אבל לא היה ממש את המתח הזה בדיבור וכל זה נראה לי התגברתי עליו
אנונימית
שואל השאלה:
לא שהמתח כזה קריטי לי אבל נראה לי שזאת הסיבה שהוא חשב על זה שנצא מלכתחילה אז לא נראה לי וגם בכללי לא דחוף לי כאילו פעם רציתי אותו הרבה יותר זה למה זה בילבל אותי לכמה ימים
לא שהמתח כזה קריטי לי אבל נראה לי שזאת הסיבה שהוא חשב על זה שנצא מלכתחילה אז לא נראה לי וגם בכללי לא דחוף לי כאילו פעם רציתי אותו הרבה יותר זה למה זה בילבל אותי לכמה ימים
אנונימית
באסה אבל לא נורא
אנונימי
באותו הנושא: