7 תשובות
אחת הקשות בשבילי
כשפתרתי בגרויות קודמות היה לי לעומתה פי 2 יותר קל
כשפתרתי בגרויות קודמות היה לי לעומתה פי 2 יותר קל
לפי מה שכל מי שעשה צורות - לא קלה
אבל אני עשיתי תחביר והיה לי ממש סבבה
אבל אני עשיתי תחביר והיה לי ממש סבבה
לעומת המבחנים שלמדתי מהם זאתי הייתה קשה
היה מאתגרת, הצורות היה לא כיף
התחביר לא היה ממש קשה שמעתי שצורות היה קצת מאתגר
קשה. במיוחד בהשוואה לשהים קודמות
וואו התחביר היה בדיחה באמת, קל בטירוף
באותו הנושא: