התחברות
הרשמה
עברתי תאוריה צריך לשמור את הדף??
8 במאי 2026, 12:07
תיאוריה
2 תשובות
נעע
יש לך הודעה גם שעברת והמורה יודע
אה ומזל טוב
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחָלָל
תכלס לא, אבל תשמור בכל מקרה, תעשה צילום לטלפון
/
//ManicDepression//
באותו הנושא:
חייב לשמור את הדף אחרי שעברתי תאוריה?
אם עברתי תאוריה על רכב פרטי (B) אני פטור מתאוריה לאופנוע?
שעוברים תיאוריה צריך לשמור תדף הזה שעברתי?
מה צריך לעשות עכשיו אם עברתי תאוריה מהבית ספר
לא עברתי תאוריה בבית ספר, אני עכשיו צריך ללמוד יותר נושאים לתאוריה ולעשות בחוץ?
אם עברתי תאוריה וטסט ויש לי רישיון אני צריך לעשות מתישהו בחיים שוב תאוריה?
אם עשיתי תאוריה לרכב ועברתי אותו בהצלחה צריך לעשות עוד תאוריה לאופנוע?
אם עברתי תאוריה של רכב (לא עברתי עדיין טסט ) אני יכולה לסוע עם קורקינט חשמלי ?
אם עברתי 9 מבחני תאוריה ברצף באפליקציה אני מוכן לתאוריה עצמה?
עברתי תאוריה עם הקלות חמש טעיות במקום ארבע , תאוריה שניה זה גרוע?
אם לא עברתי תיאוריה מהביה"ס אבל עברתי תיאוריה מבחוץ זה נחשב שעברתי תיאוריה 1 או 2?