215 תשובות
אם הזוגיות שלך גורמת לך להרגיש מוגבלת ולא חופשייה,הגיע הזמן להפרד
{;
אם את מרגישה ככה אז תפרדי ממנו הוא לא מספיק מעניין אטתך
שואל השאלה:
אבל אני כן אוהבת את בן הזוג שלי ואני לא רוצה לפגוע בו
הלוואי שיכולתי פשוט לשים אותו בהולד
אני רואה עתיד איתו, לא רוצה להיפרד ממנו אבל אני כן גם רוצה לסיים את החיים שלי כרווקה כמו שצריך
אנונימית
או אה
נפרדים
זה לא פייר כלפיו אם זה מה שאת מרגישה
מעניין, את אומרת שאת לא חופשיה ואומרת שאין ברירה ולכן את מחויבת
את נמצאת בזוגיות מרצון ואהבה?
אם זה מרגיש לך כמו מחויבות ולא בחירה והסברים - במקום לעשות הכל בחופשיות עם סמכות וביטחון משני הצדדים..
שואל השאלה:
הוא יפגע ממני^^
הוא ממש רגיש ועבר הרבה בחיים (לא בקטע של מערכות יחסים) אני פוחדת שזה יגרום לו להיות במצב שביר מאוד
^וזה לא שהוא לא סומך עליי הוא כן אבל כמו בכל מערכת יחסים יש מחוייבות ואני מרגישה ככה כלואה
אנונימית
מכירה מישהי שהייתה באותו מצב כמו שלך
והיא לא הצליחה לעמוד בזה במחשבה שיש עוד אופציות ובגדה בו
במקום לסיים את זה
מיותר לציין שהיא התחרטה על זה ממש אחר כך
אבל האם את נמצאת במקום שעושה לך טוב?
מזה משנה יפגע אם לך לא מרגיש שלם?
מי שנמצא בסטוצים וחי חיי חופש מוותר על תחושת הביטחון והיציבות שיש בזוגיות יציבה, מרגיש בודד, ולא מרגיש שיש לו מישהו לאהוב.

מי שנמצא בזוגיות חייב לתת דין וחשבון על מה שהוא עושה וצריך לטפח את הזוגיות..

לכל דבר יש חסרונות ויתרונות

לא יודע כמה את מפסידה שאת לא עושה מה שבא לך עם מי שבא לך, זה לא בהכרח כזה כיף כמו שזה נשמע.
כאילו לא בקטע של כן תפגעי בו - ההפך, בקטע של ככה זה יפגע בו יותר אם הוא לא ידע שאת חושבת על משהו כזה
שואל השאלה:
^כן אבל אני מרגישה שפספסתי את החלק הזה שבי,
בחיים לא היה לי סטוץ או משהו ללא משמעות, אני איתו מגיל 19 וקצת קשה לי המחשבה שאני הולכת להיות עם אותו גבר כל החיים בלי שניסיתי בכלל להיות גם עם גברים אחרים (ואני מדברת גם על לשכב כי איתו איבדתי את הבתולים) הייתי רוצה לנסות עוד דברים אבל אני גם לא רוצה לאבד אותו
אני גם לא רוצה לבגוד בו ולא רוצה שזה יגיע למצב שאני עושה משהו מאחורי הגב אני מפחדת שאני לא אראה שום אופציה אחרת ושבסוף יקרה לי משהו כזה למרות שהכי לא מתאים לי
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט להיפרד ממנו? אני לא בטוחה שאני מסוגלת לעשות לו דבר כזה וגם אם כן, מה אם ארצה אחרי זה לחזור אליו? מה אם ארגיש בודדה בסוף ואצטער על זה
אני יודעת שזה מגוחך אבל אני גם חושבת על איך המשפחה והחברים שלו יסתכלו עליי אם אפרד ממנו בגלל שטות כזאת
אנונימית
קרה לי ונפרדתי ממנה זה מה יש
לגיטימי לגמרי מה שאת מרגישה, ואפילו די מוכר. אפילו היה קטע כזה בסדרה עספור חח

אני חושב שתצטרכי לדבר איתו על זה, פשוט תגידי לו שזה מה שאת מרגישה, את לא מרגישה משהו לא הגיוני, טבעי לגמרי שיהיה לך קשה לחיות עם התחושה שאת צריכה לחיות רק עם גבר אחד כל החיים, יהיה מעניין לראות איך הוא יגיב לזה, כי זו לא בעיה בו ולא בעיה בך, זה פשוט ככה.

אני לא יכול להגיד לך מה לעשות עם החיים שלך, אבל אני חושב שכדאי שתתני לדברים זמן, תבדקי אם התחושה הזאת ממשיכה ללוות אותך או שזה משהו שיעבור בקרוב ותהיי עם הבן זוג שלך בכיף.
^פליז תעשי הכל חוץ מלהקשיב לזה
שואל השאלה:
חחח אתה מסתלבט אני מקווה^ אם אשכב עם מישהו אחר אני בחיים לא אסלח לעצמי וגם הוא בחיים לא יסלח לי וכולם יסתכלו עליי בעין לא יפה, אפילו להתנשק עם מישהו אחר אני לא מוכנה זה בסוף יתגלה ואני לא רוצה לדעת איך זה מרגיש
אנונימית
האגריד, אתה בן 43 ואתה מעודד אותה להיות לא מוסרית, איך היא תחיה איתו ועם עצמה אחר כך?
אוקיי אז אתה לא בן 43, תודה.

שואלת, תדברי עם הבן זוג שלך על זה, תפתרו את זה ביחד.
מסכן הוא
תפרדו
שואל השאלה:
עבד אבל אני עדיין מרגישה שאני צריכה חופשיות חחח
לבגוד לא אופציה מבחינתי, ואני נורא מפחדת לדבר איתו על זה אני יודעת איך הוא יגיב והוא לא יגיב טוב
אנונימית
אני מצטערת להגיד את זה אבל יש כאן בעיה גדולה אחרי מה שאני קראתי בתגובות שלך..
קודם כל את נותנת כאן סימן מאוד ברור שאת לא שלמה עם מי שאת נמצאת איתו ומאוד מפריע לך שלא ניצלת את התקופות שבהם היית רווקה, משהו שבחורה שבאמת אוהבת את הגבר שלה לא הייתה אומרת

עוד עצם העובדה שאת ממש טוענת שאת רוצה להתנסות עם אחרים אחותי את רצינית? אם בן זוג שלי היה אומר באמצע הקשר שהוא רוצה להתנסות עם בחורות אחרות הייתי נפרדת ממנו נטו מלחשוב שיש לו מחשבה על זה, מרגיש שלא מספיק לך הבן זוג הנוכחי ומאוד חבל שזה המצב

אני מאושרת בזוגיות עם חבר שלי והמחוייבות לזוגיות זה מה שהופך את הקשר שלנו ליפה וטהור, וממש לא אכפת לי מהתקופות שהייתי רווקה או האם "ניצלתי מספיק" את חיי הרווקות שלי, בעיניי אם חבר שלי היה חושב בדיוק כמו שאת תיארת זה היה מעלה לי חתיכת נורא אדומה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא נגדו וזה לא שאני לא אוהבת אותו אני פשוט מרגישה פספוס
והנה זאת בדיוק הסיבה למה אני מפחדת לדבר איתו על זה כי הוא יגיב בדיוק כמוך, אבל זה מה שאני מרגישה אז מה אני יכולה לעשות זאת לא אשמתי שאני מרגישה ככה
אנונימית
זאת באמת לא אשמתך, אל תקשיבי למי שמנסה לגרום לך להרגיש אשמה.
זה טבעי לגמרי מה שאת מרגישה, ואני אפילו בטוח שזה יעבור לך בסוף, הבעיה היא מה תעשי עד שזה יעבור. אל תתני לבן זוג שלך להרגיש שאת לא לגמרי איתו בקשר הזה, זה לא נעים.
שואל השאלה:
^אתה צודק לגמרי, הלוואי שהייתי מצליחה לגרום לו להרגיש אחרת אבל בלי כוונה משדרת את מה שאני מרגישה ונראה שהוא כן מרגיש שאני לא 100 אחוז איתו בקשר, אבל הוא נלחם על זה ואני צריכה גם להילחם פשוט קשה לי עם כל המחשבות האלה על מה שפספסתי, ועם כל הדברים שאני לא יכולה לעשות עכשיו לעומת כשהייתי רווקה
אנונימית
שמעי החיים זה ניסוי ותהייה
את יכולה להיפרד, ליהנות מהרווקות שלך ואז מהצד השני להרגיש ההפך ממה שאת מרגישה עכשיו..בודדה, שנמאס לך מהדייטינג, ואיבדת מישהו טוב.
מה שאת מתארת זה פומו ממש לגיטימי כן? ואת באמת לא תוכלי לדעת אם לא תנסי

אז השאלה היא האם את מוכנה לוותר על משהו טוב שיש לך בידיים כדי לחפש את עצמך קצת ולקחת בחשבון שזה סיכון ואולי תתחרטי אבל את חזקה ותתמודדי ?
או דווקא להעריך את מה שיש לך כי מצאת משהו טוב וזה נדיר?

ואין פה תשובה נכונה כן? שתיהן בחירות ממש לגיטימיות
הבחירה זאת בחירה שרק את יכולה לעשות, כשאת שלמה איתה ועם ההשלכות שלה. :)
באסה.
איך את חושבת שהוא יגיב לפסק זמן מהקשר שלכם?
שואל השאלה:
^חד משמעית והלוואי שזה היה כזה קל להחליט
יש כל כך הרבה דברים שאני צריכה לקחת בחשבון לפני שאני לוקחת החלטה, והדבר שהכי עוצר אותי זה שהוא יפגע כי זה באמת הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה כי באמת עבר עליו הרבה בחיים ועכשיו הוא בתקופה טובה והוא מדבר על חתונה ולעבור לגור ביחד וזה כל כך מלחיץ אותי בגלל כל המחשבות האלה שיש לי, אני חושבת שפשוט נהייתי סקרנית לגלות עוד דברים שלא חוויתי בחיים
אנונימית
שואל השאלה:
^הוא יקח את זה קשה כמו פרידה לדעתי
יקח את זה יותר קשה מרוס גלר אפילו
אנונימית
תאמיני לי שאת לא צריכה לדאוג לגבי זה בכלל תגידי תודה שיש לך בן זוג טוב
אה הוא מדבר כבר על חתונה, חשבתי שזה בא נטו ממך כל המחשבות האלה, זה מחזק לגמרי את מה שחשבתי, זה יעבור לך, אלה מחשבות טבעיות כשמדברים על חתונה ולחיות ביחד, זה מלחיץ בלי קשר כל המחויבות הזאת, כמו פיק ברכיים.. תנשמי, תני לדברים זמן, אני בטוח שכל זה יעבור כשהפחד שלך יעבור.
נפרדים. בכנות אם היה לך טוב במערכת יחסים הזו- המחשבה הזו לא הייתה עוברת לך בראש. יכול להיות שהוא מדהים אלייך והבן זוג המושלם אבל את רוצה להתנסות וזה מראה שיש כאן משהו שלא עובד ומשאיר אותך סקרנית לדברים מחוץ למערכת יחסים הזו, וזה לא אמור להיות ככה במערכת יחסים שאת באמת רוצה להיות בה
שואל השאלה:
לא רק בגלל שהוא מדבר על חתונה אני מרגישה ככה
בכללי מרגישה ככה, גם מרגישה שאני לא מוכנה עדיין לעבור לגור איתו כי אני מרגישה שהחלטות פזיזות כאלה בכלל יחייבו אותי להישאר איתו כל החיים ואז אני אשאר תקועה עם המחשבות האלה על הדברים שפספסתי ולא אהיה שלמה עם כל הצעדים האלה ולא מגיע לו את זה
כן טוב לי במערכת יחסית איתו, פשוט הלוואי שהיא הייתה מתחילה בשלב קצת יותר מאוחר בחיים שלי אחרי שהתנסתי כבר בהכל
אנונימית
שומעת אל תפרדי ואל תעשי שטויות שאחרי זה תתחרטי עליהם את פשוט צריכה להבין שלא תמצאי אצל גברים אחרים משהו שונה בחיי המין כולם אותו דבר הגברים שונים באופי ואם את אוהבת אותו אין סיבה שתיפרדי אפילו שבא לך לנסות עוד גברים או עוד חוויות כי בסופו של דבר אין דברים שונים במין שהגבר הזה יכול לתת לך וגבר אחר לא יכול לכולם יש את אותו איבר וכולם עם אותו משיכה את פשוט צריכה להבין שאין לך מה לחפש אצל גברים אחרים ויהיה לך כבר הרבה יותר קל
איך טונה אמר? אין דרך קלה לשבור לב

נשמע שאת לא תמימה ואת יודעת מה כרוך בלוותר על הזוגיות הזאת.
זאת לא החלטה שמקבלים ביום וגם לא ביומיים , קחי לך קצת זמן לחשוב על הדברים לפני שאת משתפת את בן זוג שלך

(לא במובן של להשלות אותו, אלא במובן של להבין דברים קודם מול עצמך).

ואגב סליחה שאני אומרת אבל רוב העצות פה שוות לתחת ולא מתייחסים למורכבות שיכולה להיות לך בדבר.

בגדול , את יכולה לראות לאיזה עצות את נוטה להתחבר ולאיזה פחות
אבל בסופו של דבר?
זאת *חייבת* להיות החלטה שלך, החלטה שאת שלמה איתה.

ולא כי מישהו פה כותב מה מקובל או מה היה נכון לו. כי מה שנכון לאדם אחר לא נכון לך.
ועוד משהו,
בסדר לעשות טעויות. ככה את לומדת ומדייקת את עצמך.
אם זה בכללי ככה אז אולי לא כדאי שתתקדמו בקשר הזה.
אם הסיבה למחשבות האלה זה לא הפחד שלך אז אולי את לא חושבת שהוא הגבר שאיתו את רוצה לחיות ומשם זה מגיע..

תני לזה קצת זמן, אם זה נמשך אז אני חושב שכדאי שתגידי לו את זה, שאת כנראה לא סגורה על הקשר שלכם.

זה מורכב וצריך לדעת מאיפה בוודאות מגיעות החששות שלך, לכן לזמן יש כאן אפקט מכריע, אם זה משהו אמיתי אז זה לא הולך לעבור לך ועם כל הצער תצטרכי להיפרד ממנו.
שואל השאלה:
אני באמת מעריכה את כל התשובות של כל אחד ואחת פה, המילים שלכם עוזרות גם של מי שאומר להיפרד וגם של מי שאומר שלא
אני חסרת החלטיות ברמות ואני כל כך פוחדת לעשות משהו פזיז שאתחרט עליו כל החיים שלי, אני חושבת על הבן זוג אבל אני צריכה לחשוב קודם על עצמי לא? תמיד אני שמה אחרים לפניי ואני יודעת שזה לא צריך להיות ככה אבל קשה לי המחשבה שמישהו, בטח אם זה הבן זוג שלי שאני הכי אוהבת בעולם יפגע ממני
אני מרגישה שזה או שאני אהיה שלמה עם עצמי ואגיד לו ואוריד את האבן הזאת מהלב והוא יפגע או הפוך שאשמור את זה בבטן עד שזה אוליי יעבור לי ואנחנו נעבור לגור ביחד וחתונה וכל זה ואז בכלל אפספס את ההזדמנות לחוות דברים שעוד לא חוויתי ואתחרט על זה כל החיים?
איזו דילמה
אנונימית
את לא מספיק אוהבת אותו להיפרד עדיף

את לא בנויה לזוגיות
אנונימי
לקבל מחויבות זה דבר שמגיע שככל שמתבגרים (בנפש ,חלילה מלפגוע) וזה צריך ללמוד לקבל את זה ככה החיים גם ילדים ופרנסה זה מחיוביות . דבר נוסף לכל דבר יש יתרון ויש חיסרון . ולפעמים זוכרים רק את היתרונות מהעבר ושוכחים את החסרונות
כנראה את לא אוהבת אותו מספיק כי אם היית לא היית מרגישה את הצורך הזה
אולי מונגמי זה פשוט לא בשבילך ואת צריכה פוליגמי זה גם בסדר אבל תאלצי למצוא מישהו שזה יתאים לו. אני אישית לא מרגישה רצון בלחוות לפני וזה לא מרגיש לי פספוס אם הבן אדם הראשון שאני אהיה איתו יהיה אהבת חיי זה דווקא האידיאל מבחינתי. עם זאת אנשים רוצים וצריכים דברים שונים, את לא בטוב, את לא שלמה עם המצב, אז תצטרכי לקבל החלטה- את יודעת מה האופציות שלך. זה או להשלים עם התחושה הזאת או לספר לו, ללכת לממש את הרצונות שלך ולקחת בחשבון שכנראה תאבדי אותו. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
אנונימית
אני חייב לשתף שאני מרגיש כמוך ובסיטואציה דומה, אני גם לא יודע מה לעשות, אז אני חושב ככה:
בחוץ לא באמת יותר טוב, סתם הדמיון שלנו, מצאנו מישהו שאוהב אותנו באמת וזה הדבר הכי נדיר שקיים, עדיף לוותר על הריגושים.
אשמח שתביעי את דעתך שואלת השאלה.
אנונימי
גועל נפש מגיע לו מישהי טובה יותר.
ממליצה לך בחום להיפרד ממנו.. או אפילו רגע לנשום שניה ולשקול הכל מחדש
גם אני הייתי ככה בזוגיות הקודמת שלי הרגשתי שאני חייבת לצאת והוא מגביל אותי ובא לי להיות עם עוד גברים והכל ואמא כמה שטעיתי נפרדתי ממנו יצאתי החוצה לבלות סטוצים ועם כמה שזה נשמע לך מרגש והכל זה בחיים לא אותה תחושה ומהר מאוד התחלתי להתגעגע אליו ולהבין שבחוץ זה לא שיותר טוב וכל אחד ירצה ממך משהו מאוד ספציפי וברגע שאת תיהי בחוץ לזוגיות ותביני את זה את תביני כמה הפסדת בחור שאהב אותך ונתן מעצמו עבורך הרבה..
ואגב עבר שנתיים ועדיין לא מצאתי מישהו יותר טוב ממנו ואני ככ מתגעגעת

*זה מהחוויה האישית שלי יכול להיות שהסיפור שלך איתו שונה זה המלצה שלי אישית מחוויה שהייתה לי דומה לתחושה שלך*
אנונימית
^^ זה עובד לשני הכיוונים, אם לו מגיע מישהי טובה יותר אז לה מגיע מישהו שהיא יכולה לספר לו הכל, היא אומרת שהיא לא מספרת לבן אדם מה שהיא מרגישה כי היא יודעת שהוא ייפגע ויקח קשה
היי זאת אני! פיזית אני תכתבי לי פרטי בזוגיות 3 שנים באותה סיטואציה בול
^^ אני מניחה שהיא לא רוצה לספר לו כי הוא יפגע כי זה לא שיחה נעימה ככ לקיים אתה יודע.. תחשוב 3 שנים של זוגיות לקיים שיחה כזו עם מישהי שבא לך לחוות דברים מחוץ לזוגיות זו שיחה קשה שכן צריכה לקרות אבל מאוד קשה לעשות אותה
אנונימית
ולשואלת השאלה צריך לעשות בדק בית אם את לא יכולה לספר לו מה את מרגישה רק כי את יודעת שהוא ייפגע. אתם צריכים להיות פתוחים אחד עם השנייה, אין מישהו מושלם. אם משהו יושב על הלב תפתחו את זה, את לא צריכה להרגיש לא בנוח להגיד לו משהו רק כי זה יעשה לו רע, וזה עובד גם הפוך אם הוא לא משתף אותך בדברים מסוימים.

חייב לעבוד על זה אחרת הקשר לא מספיק חזק לדעתי לפחות.
אם אי אפשר לשתף הכל מהכל בזוגיות, גם לצחוק וגם ולהציב מראה כשצריך אז כמו שאמרו להיפרד.
אישית אם מישהי שאני אוהב תגיד לי בפנים בצורה ישירה על מה אני צריך לעבוד ומה יגרום לה להרגיש נוח איתי אני רק אעריך את זה, צריך לדעת לקבל ביקורת
מסכן הבחור, את סתם משלה אותו, לטובתו תיפרדי ממנו אבל תסבירי לו למה
מישהי שהיא איתך 3 שנים ואז אומרת לך שהיא רוצה להיפרד כדי להתנסות בדברים עם אחרים איך היית מרגיש^?
מה זה השטויות האלה
מה זה "לא ניצלתי חיי רווקות"?
להיות בזוגיות זה לא כיף? מה יש ברווקות שצריך לנצל את זה? ללכת עם חברים למועדונים?
אם זה מגביל אותך אז אל תהיי בזוגיות בכלל. או, שתדברו ביניכם על הגבלות למיניהם.
אני לא מבינה אנשים שאומרים את זה..
היא פשוט עוד ילדה שמחפשת ריגושים שיש לה בחור שמדבר איתה על עתיד^^
נראה לי אנשים לא מבינים איך זוגיות או אהבה עובדת
איזה תגובות של ילדים יש פה מה להיפרד, פשוט כנראה לדעתי תיקחי קצת ספייס זמן איכות עם עצמך
^ את בת 18
שואל השאלה:
^אנונימי שנמצא בסיטואציה דומה, מסכימה איתך והוא באמת נותן לי את היחס הכי טוב שיש ואף גבר לא יתייחס אליי כמו שהוא מתייחס, אבל זה הקטע, אני רוצה לחוות יותר, אני רוצה ריגושים ואם אמשיך ככה לא יהיה לי את זה בחיים ואני מפחדת לוותר על זה כי זה משהו שאני באמת רוצה
כאילו אם בסוף אנחנו נתחתן וחס וחלילה נתגרש אחרי 20 / 30 שנה כשאני אהיה כבר מבוגרת ואף אחד לא ירצה אותי? עכשיו זה הזמן לריגושים, לפני שנכנסים לזוגיות יציבה
אנונימית
אם הגבר שלך היה נפרד ממך בגלל זה מעניין מה היית אומרת^^
היי יפה שלי הגבתי כמה דברים בתור אנונימית הייתי בסיטואציה דומה לפני כמה שנים מוזמנת לפרטי
חח את עוד ילדה שמחפשת חיזורים שיש לך מישהו שאוהב אותך תפרדי ממנו תעשי לעצמך ולו טובה.
s.a2005 כפרה עליך ללעוג לה לא יעזור .. כל אחד בחיים מתישהו חיפש ריגושים לרובנו אין עוד משכנתא לשלם והכל טוב אפשר להנות בחיים שואלת השאלה כמו שרשמתי מוזמנצ לפרטי הייתי בסיטואציה דומה לפני כמה שנים
שואל השאלה:
^^אני בת 23 , אני באמת רוצה לחיות את החיים שלי כמו שצריך לפני שאני מתחילה את החיים ה"בוגרים" של חתונה וילדים
^ולכל אלה שהיו בסיטואציה דומה, אני ארשום לכם ❤
אנונימית
^^
מה קשור עוד ילדה שמחפשת ריגושים זאת לא הכוונה שלה
זה שאתה נפגעת ממישהי לא אומר שכל הבנות חרא.
די להתייפייפות 3 שנים ביחד זה לא חודש היא רוצה שגברים יחזרו אחריה שיש מישהו שאוהב אותה אם זה היה גבר שאוהב אותך בגלל מקרה כזה מעניין מה היית מגיבה
תקשיבי שואלת השאלה את כנראה לא יודעת איך אהבה עובדת. אם כולם היו מחליטים שנמאס להם ובא להם לחוות עוד אף אחד לא היה מחזיק מעמד במערכת יחסים יותר משנה / שנתיים

אהבה זה לא רק רגש, זאת גם תחושת ביטחון ונוחות. את מן הסתם תרגישי יותר עם בן אדם אחר כי הוא שונה והמוח שלך מחפש ריגושים

אבל ריגושים לא משתווים לתחושת ביטחון ולמשהן יציב. ןאם תזרקי את כול זה בשביל ריגושים את תתחרטי על זה כול החיים שלך
קודם כל הכל בסדר אף אחד לא מאשים אותך לרצות ריגושים זה מאוד לגיטימי מי לא היה רוצה אבל כן יש דברים שצריך לקחת בחשבון קודם
נפגעתי אבל לא דיברתי עלי ועל סיטואציות שהיו לי דיברתי עליה ועל החבר שלה
אני לא מבינה אצם באמת חושבים שאהבה זה רגש שמרגישים 24/7? איך אתם חושבים שזוגות נשואים מרגישים?
אם היית מאבדת לבן זוג שלך רגשןת אז סבבה, אבל אפ התירוץ היחידי שלך זה למצוא ריגושים אחרים וכי בא לך לחוות יותר עדיף שתעזבי אותו לטובתו

את כנראה לא מבינה איך אהבה עובדת בחיים האמיתיים
אז תמצאי ריגושים חדשים בזמן שאת בזוגיות. באמת לא חסר דברים מרגשים בחיים.
ולרצות ריגושים זה סבבה, לכולם יש מחשבות כאלו והכול טוב

אבל מה שמשנה זה מה שאת עושה וההתנהגות שלך.
בדיוק ^^ לא מבין את אלו שמצדיקים את זה
s.a2005 תשמע אני מאמינה שהיא לא צריכה שיטיפו לה מוסר איך שבנות מסתכלות על דברים ואיך שגברים מסתכלים על דברים זה שונה בתפיסה שלהם
אם אין לך דרך לייעץ כפרה עליך אל תלעג לה כי אני מבינה את המצוקה שלה ומאיזה מקום היא מדברת
ותקראי מה זה attachment style או avoidant attachment.
לא לועג לה אומר לה תאמת כמו שהיא שאלה שאלה היא תקבל תשובה לטוב ולרע
s.a2005 יגבר אל תקשיב לאנשים בתגובות
זה שאת מגבה אותה זה לא אומר שזה נכון^^
נראה לך שאני מקשיב למישהו ^^ סתם מנסים להפוך את זה למשהו שהוא לגטימי שהןא לא
מתערב איתך שאם זה היה גבר ששואל על בת זוג שלו זה היה אחרת ^^
נכון כי אנשים לא יודעים מה זאת אהבה.
הם חושבים שזה איזה רגש מתמשך שנמשך 24/7 עד הקבר

הם יגלו בדרך הקשה
s.a2005 אני לא אומרת שהיא צודקת או לא צודקת לא אני ולא אתה יודעים מה קורה לה בזוגיות ולמה היא ככה
אחריי הכל זה מחשבה לגיטימית לרצות במקום שאתה לא מסופק בו
אף אחד לא אמר לה לבגוד בו או לעשות דברים מאחורי הגב שלו אבל לבוא להגיד לה כמה היא לא בסדר כי יש לה מחשבות כאלה זה לא הדרך
לא תמיד קל בזוגיות אבל לא הולכים ומחפשים צומי במקומות אחרים
היא לא בסדר כן זה מה יש וזו האמת היא מחפשת ריגושים מגברים אחרים שיש לה גבר שאוהב אותה זה לא לגטימי בשום צורה
אם את מרגישה ככה את לא באמת אוהבת אותו, תיפרדי ממנו כי זה לא מגיע לו
s.a2005 אני אגיד שוב לא אני ולא אתה יודעים מה קורה לה בזוגיות אין לי מה להמשיך את הדיון הזה

*שואלת השאלה מחכה להודעה ממך *
ברו מה אתה בן 21 ואתה קורא לה "ילדה" אתה לא כזה גדול אתה יודע ^^^
^^^^^ תקראי את השאלה ותראי שהיא לא אמרה בשום מקום שהיא לא מסופקת

אתם דורשים מאנשים דברים שהם לא יכולים לקיים בתור בני אדם
חבר'ה השימוש במונח ריגושים הוא לא נכון פה!
מדובר פה בבחורה שיש לה ספקות אם מפה היא הולכת לחתונה וילדים לפני
שהיא חווה את עצמה ברווקות ומבינה מי היא ומה טוב לה כי היא לא הייתה עם אחרים.

וזה גם נכון שיכול להיות שהיא מצאה גבר מדהים וזה לא שווה את זה
וזה באמת שיקול ענק, אבל זה לא מבטל את התחושות שלה.
שואל השאלה:
זאת לא אשמתי שאני מרגישה ככה, וזה לא שאני רוצה להרגיש ככה, אני באמת הייתי רוצה שזה יעבור לי אבל זה פשוט לא עובר לא משנה כמה אני מנסה
מצד אחד אני מבינה למה אני מרגישה ככה אבל מצד שני אני רואה עתיד איתו ואני לא מצליחה להבין מה לא בסדר בי, כאילו באמת יש לי הכל אבל אני לא מצליחה להרגיש מסופקת
מה שכן אני בחיים לא אעשה דברים מאחורי הגב שלו ולכן אני לא רואה סיבה למה אני לא בסדר פה, זה לא שבגדתי בו, פשוט ככה אני מרגישה^
אנונימית
דברי איתו על זה מקסימום תקחו הפסקה של כמה חודשים
המוח שלכם מנסה לעבוד עליכם ואתם נופלים לזה. זה למה יש כול כך הרבה זוגות גרושים בישראל.
שואלת השאלה תקראי מה זה avoidant attachment זה יציל לך את הזוגיות
יפה שלי אף אחד לא מאשים אותך והכל בסדר רוב הבנות אני מאמינה היו בסיטואציה דומה
ילדה מתוך מקום של צומי מגברים אחרים תביני מה כותבים כאן ^^
את לא רואה איתו עתיד אם את מדברת במונחים של לשכב עם אחרים ולהתנסות בעוד גברים את לא שם..^^
להיפרד חד משמעית התחושה הזאת לא תעבור לבד עד שהיא באמת תתממש אין פה דרך מילוט חוץ מלהיפרד.
אם לא נעים לך ממנו זה לא מעניין כי את עושה גם לך טוב וגם לו טוב כשאת נפרדת ממנו, ואת לא אמורה למנוע מעצמך דברים כי "לא נעים לך"
לגבי איך המשפחה שלו תסתכל עלייך את לא חייבת להגיד את הסיבה האמיתית לפרידה.
החיים ממשיכים אבל ברגע שהתחושה הזו עולה אחרי שלוש שנים היא לא תעבור כנראה
^^
מה קשור שזה למה יש זוגות גרושים
זאת בחורה צעירה שרק התחילה את החיים שלה
אתם שוכחים שהשיח פה הוא גם עליה ולא רק על תחזוק הזוגיות שלה
אין שום דבר פסול בלרצות לחפש את עצמך בשלב הזה של החיים
יואו אלוהים אתם כולכם מבושלים כול כך
שורה תחתונה אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
אנונימי
furry הם לא מבינים כי הם בעצמם בשלב הזה של להתנסות ^^
שואל השאלה:
s.a2005 אני כן רואה איתו עתיד, זה שאני רוצה לחוות עוד דברים ומחפשת ריגושים לפני שאני מתחייבת ומתחתנת איתו לא אומר שאני לא רואה איתו עתיד ולא אומר שאני לא אוהבת אותו, אני בסך הכל מפחדת לפספס דברים שלא חוויתי זה הכל
furry masuki- קראתי על זה קצת וזה בול, אבל איך זה יציל לי את הזוגיות חחח
אנונימית
את מבינה שהדפוס התנהגות הזה יבוא אלייך בכול זוגיות שתיהי בה נכון? אין קשר לבן אדם
חח את לא רואה איתו עתיד מי שבאמת אוהבת מישהו תראה איתו עתיד של חתונה וגם הקמת בית ולא תפחד מזה שגברים לא יחזרו אחריה
תיפרדי ממנו את לא שווה אותו.
אם את לא יוצאת עם מישהו כדי להתחתן איתו אל תכנסי לזוגיות
הרצון "לברוח" ולחוות עוד זאת אשלייה, עשיתי את זה כול החיים שלי והתחרטתי ולא היה לי כלום יציב בחיים שלי

המוח שלך עושה את זה כי הוא מחפש משהו מושלם שלא קיים, את אומרת שעכשיו את מרגישה שהוא אוהב אותך ואת רואה עתיד נכון? אז למה שתעזבי? כול עוד אין באמת בעיה רצינית (ותמיד אפשר לעבוד על בעיות בזוגיות שלכם) אני לא רואה סיבה שתעזבי משהו שטוב בשבילכם

את תתחרטי על זה כול החיים שלך אני מבטיחה לך
עם כמה שזה נשמע משכנע שאכפת לך מהבן זוג שלך ושאת טוענת שאת אוהבת אותו, משהו כאן עדיין לא מסתדר בתפיסה רציונלית.

אני לא מכיר זוגות (שהם באמת רציניים באופן הדדי) שאחד מהצדדים היה מגיע למסקנה שמשום מה הם מרגישים פספוס של חיי הרווקות,
כי אהבה כלפי בן אדם זה לא סתם ריגושים, זה משהו מעבר לריגושים וסקס, זה הנטייה להיות שמה בשביל הבן אדם ולא לעזוב אותו...

...גם אם אחרי 3 שנים הכימיה החזקה נרגעת, שמשמה דרך אגב באמת מתחיל להיות המבחן הבולט של האם אנחנו באמת אוהבים את הבן אדם עד כדי כך שאנחנו לא מוכנים לעזוב אותו,
כי ידוע שבדרך כלל אחרי 3 שנים כימיה חזקה נרגעת אבל לא לחלוטין אם אנחנו באמת נאמנים לזוגיות ולבן אדם שאנחנו נמצאים איתו/ה.

עצם זה שאמרת לנו שאת ממש מרגישה פספוס של תחושת הרווקות מראה שאת לא בדיוק שלמה במאה אחוז במצב הנוכחי שלך, שזה בעצם להיות בתוך הזוגיות עם הבן זוג, אם באמת עמוק מבפנים אנחנו אוהבים את מי שאנחנו נמצאים איתו,
ממש לא יהיה לך אכפת מאם פספס את חיי הרווקות או לא, את תיהי שלמה ושמחה בזוגיות שבה יש גבולות, והגבולות האלו מכבדות לא רק אותך אלא גם את הבן זוג שלך, אהבה אחת עם בן אדם אחד, לא פתאום לחשוב שאת צריכה "להתנסות" עם עוד גברים כי זה straight spitting on his face

זוגיות זה לא להתחשב רק בעצמך, זה להתחשב בעתיד של שניכם, חבל לי שהוא נמצא במצב כזה, אם גבר היה אומר את זה לבת זוג שלו, זה היה שובר אותה לחלוטין.. אז תחשבי עם עצמך קודם כל, מה הסיבה שנכנסת איתו לזוגיות? ומתי התחלת לחשוב על להתנסות עם אחרים? כי אם שמרת את זה למשך 3 שנים עד עכשיו, זאת כבר בעיה מאוד גדולה.
וחוץ מזה ברגע שתעזבי אולי תרגישי משוחררת אבל הרגשות שלך יחזרו אחרי כמה זמן

כול הקטע בדפוס התנהגות הזה זה להימנע. אז את נמנעת מכול דבר טוב וחושבת שיהיה לך טןב במקום אחר גם אם אין שום בעיה במקום שאת נמצאת בו עכשיו
וואי וואי אם מישהו היה אומר לי שבא לו לזיין עוד בחורות והוא לא הספיק להכיר עוד גופות של אנשים הייתי בועטת אותו ושואלת מה עשיתי איתו עד עכשיו
שומעת את נוראית
את צריכה להרגיש מסופקת שיש לך אותו
אתם שופטים אותה על יצר אנושי שיש לכל כך הרבה אנשנם בעולם ולרוב האנשים בעולם כן
נכון שהיא צריכה להיפרד ממנו
אבל לתת לה תחושה שמה שהיא מרגישה לא בסדר למרות שהרבה מרגישים ככה זה דוחה
אף אחד לא כמוכם
אף אחד לא חייב להיות כמוכם ברוכים הבאים לעולם שלא רק מה שאתם קובע ושלא כולם כמוכם
היא מחפשת להיות "חופשייה " מבלי מחוייבות מבלי לתת דין ודיין זה צורת חשיבה של ילדה^
tearout זה נכון אבל זה גם לא. אנשים חייבים להפסיק להתנהג שכולם מרגישים בדיוק במאה אחוז את אותם הרגשות כשהם מאוהבים או כשהם בזוגיות, כול בן אדם שונה, אהבה זה לא רגש אמיתי בכלל.
אתם מציבים לזוגיות סטנדרטים שהם לא קיימים בכלל לאף בן אדם כי בני אדם לא יכולים לאהוב כול הזמן. רגש זה דבר זמני, הריגושים שיש בתחילות הזוגיות זה דופמין, מה שבא אחר כך זה נוחות.

לכולם וכן **לכולם** לכולל האנשים בעולם יש מחשבות על אנשים אחרים בזוגיות או ספקות, והמחשבות האלו נורמליות

מה שמשנה זה מה שאתם בוחרים לעשות לגבי המחשבות האלו
לעזוב או להישאר
זה לא בסדר כן תתמודדי עם זה אם גבר שהיה איתך כמה שנים היה נפרד ממך והיה אומר לך שהוא רוצה לזיין בחורות ולחוות עוד דברים מעניין מה היית אומרת^^
^^furry
אני ממש מבינה את הנקודת מבט שלך, ואת גם כותבת מניסיון שזה חשוב.
אבל יש פה עוד עיניין שהיא לא מדברת מניסיון, היא לא חוותה על בשרה
כל מה שהיא מכירה זה את הבן זוג הזה, שהוא היה הראשון שלה בהכול.
ויש בזה גם משהו טהור, ואולי באמת אין מה לחפש בחוץ
אבל אין שום דבר פסול בדווקא כן לקחת סיכונים ולעשות טעויות
כי גם פה את לומדת משהו על עצמך, וזה לא פחות חשוב.
אה כי לא לרצות להיות חופשייה זה חשיבה של אדם בוגר?
לי נמאס מלריב פה בתגובות שואלת השאלה אמרתי לך הייתי בסיטואציה אם צריכה יעוץ אמיתי ולא שופט כמו חצי מהתגובות כאן מוזמנת לפרטי יפה שלי
פה היא בוחרת לוותר וחושבת על המקומות האלו זה לא רק "פנטזיות"
לרצות להיות חופשי מר s זה גם אנושי צר לי לבאס אותך אנשים לא רוצים להרגיש כלואים רק אנשים לא בריאים בנפש
^^ ברור, אבל זה נטו לחפש שלמות שהיא לא קיימת
היא לא אמרה שיש לה משהו שחסר לה בזוגיות שלה והיא לא אמרה שהיא לא רואה עתיד או שאין רגשות, היא פשוט אמרה שהיא מחפשת עניין וניסיון

אז מה יכול להיות יותר טוב בחוץ?
שיש לך מישהו שאוהב אותך ואת בוחרת בפטזניות עם גברים אחרים כן זו מחשבה של ילדה ^^
שואל השאלה:
זה התחיל בשנה האחרונה, כמובן שזה לא היה ככה מההתחלה, אני לא בטוחה מה קרה בשנה הזאת שגרמה לי להתחיל לחשוב מחשבות כאלה אבל אני באמת מרגישה רע עם זה ואני מרחמת על הבן זוג שלי שהוא צריך לסבול אותי, אני באמת מרגישה בת זוג חרא ואני באמת כל כך אוהבת אותו אבל לא מצליחה להפסיק לחשוב על מה אני מפספסת
אנונימית
"אני מתגעגעת ללהיות חופשיה ללכת לבית של מי שאני רוצה מתי שאני רוצה ולא להיות מוגבלת וחייבת הסברים על כל דבר" זה לא נשמע כמו מישהי שלא חסר לה משהו אולי הוא באמת גבר החלומות מה שנקרא והוא אחלה אבל המשפט הזה לא מראה על מישהי שלא חסר לה כלום
מניח שאת מצדיקה את זה כי את גם רוצה להיות חופשייה שאצ בזוגיות למרות שהכול הולך כשורה בהצלחה להשיג זוגיות בריאה עם פטזניות של ילדה שרק התחילה תחיים^^
הייטרית
יש אנשים שכול כך לא בסדר בנפש שהם לא מסוגלים להחזיק מערכות יחסים כי כול בן אדם שהם אי פעם יהיו איתו (לא משנה מי) הם ירגישו את הרצון לברוח ואת הרצון להרגיש כלואים גם כשהבן אדם הזה יהיה הדבר הכי טוב שקרה להם אבל קלירלי את לא מכירה את ההרגשה הזאת ואת לא יודעת מה זה בכלל

וזה דפוס התנהגות עם שם!!!! קוראים לזה סגנון התקשרות נמנע!!! אז תתחילו לבדוק את זה במקום לעשות טעויות ולזרוק את המערכות יחסים שלכם רק בגלל שהמוח שלכם מנסה לעבוד עליכם ולחפש משהו לא קיים ולדרוש משהו לא קיים
תפרדי בשבילו לא מגיע לו בחורה כמוך^^
אז העדפה היא להישאר עם מישהו כשאתה מרגיש ככה וזה לא עוזב?
furry masuki
כן ברור, אנחנו לא סגורים בתחושות הפנימיות שלנו, וכן הכימיה לא תהיה משמעותית לנצח, אבל היא כן תישאר גם אחרי הורמונים חזקים, לא ברמה כמו שזה בהתחלה אבל עדיין,
מה שחשוב זה שאהבה הזאת כלפי מי שאנחנו איתו בזוגיות לא תלך לפח סתם פתאום אחרי 3 שנים, זה הרבה מאוד זמן, עם הזמן מתרגלים לחיים משותפים עם הבן אדם וזה לא משהו שבזוגיות רצינית צריך לוותר עליו משום מקום רק כי הכימיה נרגעה, היא עדיין קיימת.
שתצאי לבחוץ ותביני שיש דברים שמחפשים רק דבר אחד אולי ירד לך האסימון מה היה לך בידיים^^
תהיה ישרה על בן הזוג שלך באיך את מרגישה בנושא ותדברי איתו על זה. אל תנסי לעדן או להסתיר את האמת, זה רק יפגע בו יותר
גם בזוגיות הכי מושלמת בעולם אנשים ירגישו כלואים בגלל דפוסי התנהגות שהם פיתחו מהילדות שלהם
אתם שואפים למשהו שלא קיים
תלכו לפסיכולוג לפני שאתם הורסים לעצמכם את הדברים הטובים בחיים שלכם
שתפרד ממנו לא לעדן את זה ^^
ומר s אני לא מחפשת זוגיות בגיל 17 לא 18 לא 19 לא 20 ולא 21
בגלל שאני מבינה שבזוגיות יש הרבה מחויבות שאני לא אצליח ולא ארצה בכלל להחזיק בגילאים כאלה
הייטרית

כן
ואת יודעת למה?
כי את תרגישי ככה בכול מקום

וזה לא כי את באמת כלואה זה פשוט כי המוח שלך חושב שקרבה זה משהו מסוכן בשבילך

אז כול קרבה בחיים שלך תיהיה מסוכנת לא צשנה מי הבן אדם

אם לא באלך להרגיש ככה, הדרך היחידה היא להיות לבד לגמרי
אז יופי אל תכנסי לזוגיות אם את רוצה לממש פנטזיות ולהיות חופשייה^^
furry אתה לא מכיר אותי אתה לא יודע איזה מערכות יחסים יש והיו לי בחיים אשמח שלא תתנהג כמו פסיכולוג או פסיכיאטר למישהי שהרגע התחלת לדבר איתה וכנראה שזה לא ימשך אוקיי?
זה בדיוק מה שאני חשבתי איזה קטע s אה?
בני אדם לא כאלו שונים כמו שאת חושבת
יש להתנהגויות האלו שמות

כמובן שלא כול מה שאני אטמרת תקף במאה אחוז לכול בן אדם כן? אני רק אומרת על סמך מה שמי שכתבה את הפוסט הציגה
איזה התנהגויות חיים שלי אנחנו מנהלים דו שיח רק 5 דקות אתה עושה ממני צחוק?
למה שתקבע למישהו איך הוא ומה הוא זה דפוק
פסיכולוגיה זה לא מדע אטומי
שואל השאלה:
לא הבנתי את הבעיה ברצון להיות חופשיה
וזה שהייטרית מצדיקה את זה לא אומר עליה כלום
כשאני מסתכלת על זוגות נשואים פלוס אני לפעמים מרחמת עליהם כי הם מוגבלים בכל כך הרבה דברים
אני לא רוצה להיות מוגבלת, לפחות לא בשלב הזה של החיים שלי, אני רוצה להיות יכולה לעשות מה שבא לי מתי שבא לי ועם מי שבא לי. עוד שנתיים ככה אני רוצה להכנס לזוגיות יציבה ולהתחיל את החיים "הבוגרים" זה הכל. ואני מאוד אוהבת את הבן זוג שלי ורוצה שזה יהיה איתו, רוצה שהוא יהיה האבא של הילדים שלי אבל לפני זה אני רוצה לחוות את הדברים שלא חוויתי לפני
אנונימית
נכון אבל אתה לא יכול לבוא ולאבחן אנשים אחרי כמה דקות שדיברתם זה לא עובד ככה
אני לא איבחנתי אותך חחח תבדקי מה זה אבחנה באינטרנט. להגיד למישהו שההתנהגות שלו מזכיר דפוס התנהגות מסויים זה לא אבחנה
די למכור לאנשים פה אשליות את רוצה להיות חופשיה? תפרדי ממנו ואם היית רוצה שהוא יהיב אבא לילדים שלך לא היית צריכה מחמאות ולרצות לחוות דברים עם אחרים
^^^^ אין בעיה תיהי חופשיה אף אחד לא מחזיק אותך בכוח

פשוט תקחי בחשבון שאם ככה תסיימי כול מערכת יחסים שתיהיה לך אז כנראה שלא תיהיה לך זוגיות יציבה אי פעם

תעשי מה שאת רוצה אבל גם אל תצפי לזוגיות מושלמת כי זה לא קיים
"כי את תרגישי ככה בכול מקום

וזה לא כי את באמת כלואה זה פשוט כי המוח שלך חושב שקרבה זה משהו מסוכן בשבילך

אז כול קרבה בחיים שלך תיהיה מסוכנת לא צשנה מי הבן אדם

אם לא באלך להרגיש ככה, הדרך היחידה היא להיות לבד לגמרי"

זה לא נשמע כאילו רק אמרת איזה דפוס התנהגות זה מזכיר נשמע שפשוט אמרת לי מה אני ומה הדפוס התנהגות שאתה טוען שיש לי מבלי לדעת כלום

לרצות להיות חופשי בלי מגבלות (בגדר הנורמלי והכי בסיסי) זה הדבר הכי אנושי ונורמלי שיש ועל זה אתם נותנים פה ביקורת וגורמים לזה להיראות לא הגיוני
אני לא מצפה כרגע לזוגיות לא הבנת? לא כל החיים שלי בנויים על להשיג את זה ולא בגיל כזה צעיר
זה שאת בוחרת להיות חופשייה שאת בזוגיות ושדווקא הולך וטוב לכם זה אומר שאת בורחת שזה קשור למחוייבות ולתת דין וחשבון לפרנטר שלך וזה יהיה לך גם במערכות יחסים הבאות שלך
כשזה ליטרלי בקונטקסט של זוגיות אז כן, לפעמים מרגישים כלואים, כי מה לעשות את לא יכולה ללכת לגבר רנדומלי ברחוב ולהתחיל איתו כשיש לך חבר!! אתם נורמליים??
מתי אמרתי שזה בסדר להתחיל עם מישהו שאת בזוגיות
הייטרית אני לא בזוגיות בעצמי ואני לא רוצה זוגיות לא יודעת מאיפה הסקת את זה, אני נטו חוקרת את הנושא הזה פשוט
אין באמת דבר כזה "חופשייה" בזוגיות כשאתה בזוגיות יש הרבה יותר מגבלות לכן אנשים צריכים לחשוב לפני שהם נכנסים לשם
גם לא אמרתי שאתה רוצה זוגיות או שאתה בזוגיות מה יש לך
את ממש סותרת את מה שאמרת לפני שניה
את אומרת שאנחנו הופכים את זה למשהו לא הגיוני שגוי אז כן זה שגוי והזוי ^^
"אין באמת דבר כזה חופשייה"

"לרצות להיות חופשי בלי מגבלות (בגדר הנורמלי והכי בסיסי) זה הדבר הכי אנושי ונורמלי שיש ועל זה אתם נותנים פה ביקורת וגורמים לזה להיראות לא הגיוני"

מה את רוצה
נו אז על מה אנחנו מדברים עד עכשיו הייטרית^^
מתי אמרתי שאתה בזוגיות שאתה אתהה בזוגיות או שאתה אתהה רוצה זוגיות
חוץ מזה אני בחיים שלי לא דיברתי ספציפית על איך שאת מרגישה אני אמרתי את זה באופן כללי
שאתם מתנהגים לשואלת השאלה כאילו היא לא בסדר שבא לה להיות חופשייה
מי דיבר עלייך ועל הזוגיות הלא קיימת בחיים שלך תגיד לי תשים לב מה אני אומרת
כן זה לא בסדר שהיא משלה גבר שהיא איתו בזוגיות שיש לה פנטזיות עם גברים אחרים ^^
דווקא אמרתי שאין בעיה

הבעיה היא שאתם חושבים שזה מה שיוביל אותכם לזוגיות יציבה בחיים
מה הקשר אני שמעי את בלתי נסבלת וגם לא מבינה כלום
אם אתם מודעים לדפוס התנהגות הזה ולא מסןגלים להתחייב אז בכיף אין בעיה! אבל אל תצפו שהמערכת יחסים הזאת תחזיק מעמד
אם היא רוצה להיות חופשייה שתיפרד ממנו סבבה? לא אמרתי לה ללכת לבגוד בו
בא לה להיות חופשייה? לא בזוגיות
אבל הרצון שלה להיות חופשייה נורמלי
שתיפרד ממנו תעשה מה שבא לה כן זה נורמלי להיות להיות חופשייה מה לעשות
נו על מה אנחנו מדברים שעה
אתם לא מבינים כלום אתם ליטרלי שמים לי מילים בפה שלא אמרתי
אני מדברת איתכם על זה שאתפ מתנהגים כאילו זה לא הגיוני שבא לה להיות חופשייה
furry מה יהיה איתה תגידי לי
בסדר
s איזה מגניב אתה
עזוב אני מיואשת
הייטרית את בלתי נסבלת
^^ furry
מה היית עושה אם את עם הבן אדם הנכון
והוא רוצה לעבור לגור איתך, להתחתן בקרוב
אבל את מרגישה שאת צעירה ועוד לא מוכנה למחויבות כזאת?
ואם תפרדי ממנו אולי זאת תהיה טעות, אולי לשניכם ישבר הלב, אבל תלמדי דבר או שניים על עצמך בתקופה הזאת
והזוגיות הבאה שתכנסי אליה תהיה ממקום של מוכנות לשלב הבא בחיים?
^^ מזל שזאת לא הסיטואציה שמי ששאלה את השאלה נמצאת בה
היא תברח בכול פעם לתענוגות האלו ^^
s איזה נחמד אתה
יש הבדל לבין להתחתן בגיל 23 לבין לעזוב את הבן זוג שלך כי את חושבת שאולי מעניין ייתר במקום אחר.
אתם מחפשים שלמות שלא קיימת
^^furry
זה לא קצת כן?
ואגב אני לא מבטלת את הדעה שלך כי היא גם נכונה
אני מנסה לנהל איתך שיח
ודי כבר עם הפרופגנדה הזאת של ללמוד משהו לחיים

חכו שתגלו שאנשים סובלים כול החיים שלהפ ואין שום משמעות

גם אם הם למדו מזה שיעור לחיים זה לא משנה כלום כי הם עדיין סובלים

אין משמעות לסבל שלכם
תקראי את התיאור שוב פעם furry
היא לא חושבת על מעניין יותר הפואטנה פה זה שחסר לה חופש היא לא אוהבת מוגבלות או להיות מחויבת
זה מה שמפריע לה
אני גם מנהלת איתך שיח סליחה אם אני יוצאת
תוקפנית
ככה אני מדברת תמיד זה לא בכוונה. אמאלה
כן רואים את ההשתדלות s
שואל השאלה:
לא אמרתי שמעניין יותר במקום אחר
אמרתי שאני רוצה לעבור עוד דברים לפני שאני נכנסת איתו לשלבים היותר רציניים
שוב אגיד מה שאני באמת הייתי רוצה זה שהזוגיות איתו הייתה מתחילה עוד שנתיים ולא לפני שלוש שנים כי אז היה לי מספיק זמן באמת לחוות עוד דברים ואז עוד יותר הייתי מבינה כמה הוא טוב וכמה אני צריכה זוגיות יציבה. כרגע בגלל שלא חוויתי כלום אני לא מצליחה להבין את המשמעות של הזוגיות היציבה הזאת והמחוייבות, אני רוצה לחוות גם כדי שאבין את המשמעות של זה, זה הכל לאו דווקא כדי לשכב עם אחרים
אנונימית
^^furry
לא צריך גם לפחד לעשות טעויות
וכן יש עיניין בללמוד על עצמך , על החיים, על לחוות, על לחיות איך שבא לך
אם הם יפרדו זה לא אומר שכל השאר זה סבל
זה נורא קיצוני בעיניי
ויחד עם זאת נכון, חשוב לדעת להעריך גם מה שיש לך עכשיו.
תספרי סיפורים לחברות שלך
שואלת השאלה אל תצפי שהוא יראה אותך כמו שהוא רואה אותך עכשיו וזה מגיע לך
דיי שואלת השאלה תפסיקי להקשיב לי או לכל אחד פה ופשוט תעשי מה שהמוח שלך אומר לך או מה שבא לך זה החיים שלך ואנחנו אנשי אינטרנט מסטיפס
פשוט תעשי מה שעושה לך טוב ומה שנראב לך הכי נכון
שואל השאלה:
s.a2005 תסתכל שניה איך אתה מדבר לפני שאתה אומר להייטרית שהיא בלתי נסבלת
כרגע היא זאת שמדברת בצורה בוגרת ולא תוקפנית לעומתך
אנונימית
כי במקום לשמור על מה שאת בונה איתו את מחפשת חוויות עם עוד גברים ולברוח
s אף אחד לא ירצה להקשיב לך עם דיבור כזה מסריח יש דרך להגיד דברים גם בצורה אחרת
את שאלת שאלה ? קיבלת תשובה זה שזה מפריע לך ולא כיף לך לשמוע כי את יודעת שזה נכון
שואל השאלה:
ברור שהוא לא יסתכל עליי באותה דרך אבל לא הבנתי מה מגיע לי בדיוק, מה זה אשמתי שאני מרגישה ככה
אנונימית
כבר לא קוראים את מה שאת כותבת כי את כול שניה מתהפכת
היא שאלה שאלה ולא הכניסה בשאלה אף תוקפנות אלה את מה שהיא באמת מרגישה אז יש לך משהו שאתה מרגיש תגיד אותו אל תשיב תשובות כאלה תוקפניות שהיא לא שאלה אפילו את השאלה בתוקפנות
את מרגישה ככה שנה אמרת לא? אז למה לא להיפרד ? ולהיות חופשייה כמו שאת רוצה
לא שאלתי אותך מה להגיב ומה לא
את לא רלוונטית הייטרית
שואלת השאלה,
בסדר חייםשלי תעשי מה שאת רוצה אף אחד לא מחזיק אותך בכוח. אני לא אומרת לך להישאר בכוח ושאת בת זוג נוראית או משהו חלילה (ולהפך, איך שאת מרגישה זה נורמלי) אני רק מנסה להראות לך מה יכול להיות ההשלכות של הסיטואציה ומה לעשות לא תמיד התשובה תיהיה יפה.
את יכולה לנסות דברים חדשים ולנסות דברים חדשים, אבל בסופו של דבר את צריכה לקחת בחשבון שאם את עושה את זה את לא תוכלי לחזור ל מה שהיה לך קודם, אנשים לא זמינים בשבילך מתי שנוח לך, יש כזה דבר מחויבות בקשר וזה קיים בשביל לשמור על האמון בין בני הזוג ולא ללכת ולחזור מתי שמתחשק.
שואל השאלה:
^שוב, כי אני לא רוצה לפגוע בו
אנונימית
furry עכשיו הסברת בצורה הכי נורמלית והגיונית שיש
את משלה אותו תפרדי ממנו וזהו
תיהי חופשייה כמו שאת רוצה
שואלת השאלה זה מובן אבל זה יותר יפגע לטווח הארוך גם בו וגם בך אם לא תפרדי ממנו עכשיו
קאיבשבילכם

מאמינה שזה נכון בשביל אנשים עם חיים נורמליים
^^הייטרית
מסכימה
זה כל הסיפור
שואל השאלה:
נכון, תכלס אין פה צודק לא צודק זה גם עניין של דעה והעדפה
אחשוב על מה שאמרתם בהצלחה לי לקרוא הכל שוב
אנונימית
חחח בהצלחה
תקראי על avoidant attachment אם את אומרת שזה מתאים לך זה ממש יכול להסביר את איך שאת מרגישה וקחי בחשבון שאם את מזדהה עם זה אז תרגישי ככה בכול מערכת יחסים שתיהיה לך

אם באלך לשאול או להתייעץ בפרטי על זה את יכולה לשלוח לי הודעה
את שואלת שאלה תדעי שיש אנשים שיגידו לך בפנים את האמת ולא התייפייפו וזה הכי טוב .
שואל השאלה:
תודה מעריכה את התשובות, קבלו ממני פרח על ההתמדה
furry האמת שזאת פעם ראשונה שאני שומעת על זה, אני מזדהה ברמות
אנונימית
לא להיפרד אם את אומרת שאתם 3 שנים ביחד מערכת יחסים כזאת לא קל למצוא
אנונימית