12 תשובות
איפה שהשכר יותר גבוה
אם את אוהבת אוכל של מאפייה אז מאפייה אבל יותר קל בצומת
אני הייתי הולך לצומת ספרים
אבל אולי אני סתם גיק חח
^^ אם אתה עובד במאפייה זה לא אומר שאתה יכול לטחון את כל הסחורה, אין קשר ללאהוב את האוכל
אנונימי
צומת ספרים
{;
^^ואתה אומר את זה כי עבדת במאפייה?
בן אדם לפחות תדע משהו לפני שאתה מתקן מישהו אתה יוצא ליצן אני עבדתי בשתי מאפיות
לא יודעת בחירה קשה... מה שאני כן יודעת זה שעשיתי סקר קצר לבגרות באזרחות שעוסק בתעסוקת בני נוער ואשמח אם תענו עליו!
אנונימית
^תוכן שיווקי מסווה בתשובה חח
^ נשבעת שאני לא בוט אני סהכ בחורה שצריכה בגרות באזרחות
אנונימית
^ חח עניתי בהצלחה
^תודה!!!
אנונימית
צומת