7 תשובות
אנימל קרוסינג
הולו נייט וסילקסונג לפני שאתה קונה או מוריד פרוץ אם זה למחשב תראה סקירות כי יש הרבה דברים מבאסים שמה אבל סך הכל חוויה טובה
ספלאטון 3!!! לדעתי 2 הרבה יותר טוב אבל כבר כולם עברו ל3 אז קשה לשחק ב2 כי לוקח שנתיים עד שיש מספיק שחקנים
אבל 3 גם מעולה ממש זה אחד המשחקים הכי כיפים שיש
אבל 3 גם מעולה ממש זה אחד המשחקים הכי כיפים שיש
ספלאטון 3 היה לי ממשש כיפי בתקופה ששיחקתי
וגם יש את hades שעדיין ממש כיף לי, עדיין לא שיחקתי hades ii אבל אני מתארת לעצמי שהוא גם טוב
אבל זה כמובן תלוי במה אתה אוהב לשחק
וגם יש את hades שעדיין ממש כיף לי, עדיין לא שיחקתי hades ii אבל אני מתארת לעצמי שהוא גם טוב
אבל זה כמובן תלוי במה אתה אוהב לשחק
מריו קראט
acnh
נראה לי שדרגון בול זי קאקרוט נחמד
באותו הנושא: