14 תשובות
בטח בטח לעשות לפני
הייתי ממליץ לנצל את המלשביות
חד משמעיתת
אני עשיתי עכשיו ממש אחרי השחרור וסבלתי מכל רגע ולא היה לי זמן וזה
אם יש לך זמן פנוי תעשי
שואל השאלה:
אין לי חברים ככ אז זה לא שאני מפספסת משהו
אנונימית
את יכולה
אכן , השאלה אם את חושבת שפסיכומטרי יעזור לך?
אם כן אחלה
שואל השאלה:
כנראה שכן הממוצע שלי יהיה פחות מ100 בתעודת בגרות
אנונימית
ממוצע פחות מ100 זה לא נוראי
אבל אם את רוצה להתקבל לרפואה למשל צריך פסיכמוטרי
שואל השאלה:
באלי תואר בפסיכולוגיה אבל באוניברסיטה ולא במכללה
אנונימית
אני מכיר אנשים שלא עשו פסיכמוטרי והתקבלו ללימודים פסיכולגיה , יכול להיות שאולי הם עשו במכללה , תבדקי אם הממוצע בגרות שלך אולי מספיק , שווה תמיד לבדוק ולראות ,
חד משמעית כן! חבל שתבזבזי ת'זמן אחר כך, מניסיון הרבה יותר קשה לחזור ללמוד אחרי הצבא.. רק אם את באמת רוצה לעבור במכה ראשונה לכי למכון טוב כמו איזי. יש להם שיטת למידה שחוסכת זמן והמדריכים שם מלווים אותך בקצב שלך, זה הכי עוזר שיש
לא חובה לדעתי, שזה לא ילחיץ אוץך
אני ממליץ לנסות מבחן ראשון ללמוד עצמאית, בסופו של אם אתה בן אדם שיודע ללמוד לבד אתה תוכל ללמוד בקלות את כל הבסיס לבד, חבל שתשלם כסף לקורס שילמד אותך אותו דבר..

ממליץ לך ללמוד עם הפסיכומטרי של המדינה,
בנוסף יש הרבה אפליקציות וכלים ללמידה ותרגול נוסף, לדוגמה אני התחלתי להשתמש באפליקצית אנלוגיות כיס שאמנם יש לה הגבלת שאלות יומית אבל היא ממש עוזרת בתרגול נוסף שחסר בפסיכומטרי של המדינה.
לדעתי לפסיכולוגיה צריך ציון גבוה אז אל תתפשרי על המכון. רק איזי, הם ברמה אקדמית גבוהה ומלמדים שם שיטות שבאמת עוזרות להוציא ציונים כאלה במכה ראשונה. זה יחסוך לך מלא זמן ואנרגיות אחרי הצבא