התחברות
הרשמה
מה אני אמורה לברך על גפילטע פיש?
4 בספטמבר 2013, 10:55
משקל
תשובה אחת
"ברוך אתה ה'.. שהכל נהיה בדברו"
◢
◢דולפינת היבשה◤
באותו הנושא:
מתי בר רפאלי אמורה ללדת?
אני ברחתי מהבית כבר שעה, אני אמורה לישון אצל חברה אבל עכשיו היא בכוונה לא עונה לי ואני לא יודעת מה לעשות, תעזרו לי
גפילטע פיש זה בריא?
המחזור שלי מאחר כבר ביותר משבוע (הייתי אמורה לקבל ב18.3), מה זה יכול להיות?
בזמן האחרון אני בקושי אוכלת ואני לא רעבה, אני אמורה לעשות עם זה משהו שאני לא אוכלת וכבר לא רעבה יותר? זאת נורת אזהרה?
המאכל האהוב עלי הפך מגפילטע פיש לנודלס, ואני מרגיש רע עם עצמי, אני מרגיש כאילו אני מפר את התורה האשכנזית, אני בצדק מרגיש רע עם עצמי?
גפילטע פיש באמת מגעיל? איזה טעם יש לזה? אני רוצה לנסות אבל פוחדת.
שלום, אני בת 13 ואני רוצה כבר לקבל מחזור יש לי הפרשות לבנות מידי פעם וחזה בינוני.. מתי אני אמורה לקבל מחזור?
הכלב שלי רועד ובוכה כבר 3 שעות הוא לא מוכן לאכול, לשתות או אפילו לזוז מה אני אמורה לעשות כדי לגרום לו להרגיש יותר טוב?
יש לי חברה אחת שכל הזמן מסננת אותי בוואטצאפ ואם היא כבר עונה היא עונה אחרי שעתיים בערך.. מה אני אמורה להבין מזה?
אמא שלי יצאה והיא היתה אמורה כבר לחזור והיא לא עונה לי לטלפון ואני לבד פה אני דואגת לה מה לעשות?