8 תשובות
למה אתה חושב?
bs
בבקשה כן שמשהו יציל אותי מהמבחנים
שואל השאלה:
ביטלו איזה הפגנה של חרדים בלי סיבה, אמרו שזה אולי כי איראן תתקוף
וגם יש דיבור על זה שיחדשו את ההתקפות השבוע
ביטלו איזה הפגנה של חרדים בלי סיבה, אמרו שזה אולי כי איראן תתקוף
וגם יש דיבור על זה שיחדשו את ההתקפות השבוע
אנונימי
אתה עדין במלחמה(צה"ל עדין בעזה, בלבנון, בסוריה). סבב נוסף מול אירן, סיכוי גבוהה שכן.
שואל השאלה:
על סמך מה אתה אומר שהסיכוי גבוה?
על סמך מה אתה אומר שהסיכוי גבוה?
אנונימי
ממה שניתן לראות, יש מתיחות. הפסקת אש כבר הייתה(בעם כלביא) וחזרנו לסבב נוסף מול אירן. אני לא חושב שסיימנו שם את העבודה. יש עוד עבודה והאיום טרם הוסר.
שואל השאלה:
תודה דוגמן
תודה דוגמן
אנונימי
באותו הנושא: