8 תשובות
כן
כן.
ואם את לא רוצה שנענה כן אז למה את שואלת?
ואם את לא רוצה שנענה כן אז למה את שואלת?
שואל השאלה:
^^ כי קל להגיד כן לא בקטע רע
^^ כי קל להגיד כן לא בקטע רע
אנונימית
אנשים מחזירים גם אחרי שרצחו להם את כל המשפחה
אני מאמינה שכן, ואין דבר אבוד.
גם לאחר שנה של קושי שמרגיש לך שאין סיכוי תמיד אפשר להכניס עניין וניצוץ לחיים. להתחיל לעשות מה שאת אוהבת, מה שמספק אותך, אנשים שעושים לך טוב.
גם לאחר שנה של קושי שמרגיש לך שאין סיכוי תמיד אפשר להכניס עניין וניצוץ לחיים. להתחיל לעשות מה שאת אוהבת, מה שמספק אותך, אנשים שעושים לך טוב.
אז את רוצה שנשקר לך?
שואל השאלה:
פשוט רציתי שהתשובה תהיה אמיתית ולא אוטומטית זה הכל :)
פשוט רציתי שהתשובה תהיה אמיתית ולא אוטומטית זה הכל :)
אנונימית
וענינו לך בכנות.
באותו הנושא: