13 תשובות
אתם אמורים לדבר כל יום
אנונימי
וואי אל תקשיב לחברים שלך הכי נורמלי לדבר כל יום אפילו קצת
שואל השאלה:
אני פוחד שהיא תאבד עיניין אם אני כל יום אכתוב לה יהיה משעמם
אנונימי
אם זה יגרום לה לאבד עניין אז שתלך לא צריך אותה
אתה באת לשחק או למצוא זוגיות
אז תעשה את זה מעניין
אם התחלתם לצאת זה מצוין כי כבר אתם מכירים
פשוט תכתוב קצת ביום
סמול טוק וגם כיאלו יותר עמוק וכאלה
אישה אוהבת גבר שדואג לה, שבודק אם היא בסדר, אם היא אכלה טוב, שתתה מספיק מים, ובכללי מדבר איתה
לכתוב לה בוקר אןב, לילה אוב, צהריים טובים ולשאול אותה איך עבר עליה היום
זה טוב לדבר כל יום
זה מראה שבאמת אכפת מהקשר
ואם זה משעמם אז כנראה שזה לא הקשר הנכון
בתור אישה לנשים חשוב מאוד שהגבר יהיה נוכח בחיים שלהם ושיראה בהן עניין
כל ה ז מ ן.
גברים לעומת האישה לפעמים צריכים יותר זמן לבד, אולי בגלל זה חברים שלך אומרים שזה חשוב כדי "לשמור על עניין"
אבל פשוט תהיה בגבול הבריא הזה בן להיות נוכח איתה לבן לתת קצת זמן לעצמך ולה כשהיא מבקשת.
שואל השאלה:
האמתי שזה גם בנות אמרו לי
אנונימי
שואל השאלה:
גם בתחילת קשר? שבועיים חודש ראשונים?
אנונימי
אני אישית אוהבת לדבר כל יום בקשר אבל זה שונה מאדם לאדם
מה שמתאים לכם
שמע זה בינך לבינה תעשה מה שאתה מרגיש תהיה כנה עם עצמך
ופשוט תשאל אותה מה היא מרגישה
בזוגיות הכי חשוב לדבר ולתקשר עם בן הזוג ולתאם איתו את חוקי הקשר
כן ואל תקשיב לחברים שלך