15 תשובות
בעזרת השם
לאלא
הלוואי
שואל השאלה:
מה לא למה אתה שלישי איזה מעצבן
שואל השאלה:
שלילי
שואל השאלה:
מה לא למה אתה שלילי אבל
כן שכן
אבל קצרה יותר
לא ועדיף לך ללכת ללמוד במקום לחכות שהמלחמה תחזור
אנונימי
לא ומקווה שישאר ככה
לא הבנתי למה את רוצה שהמלחמה תחזור ? זה דופק לך את הלימודים ולאחרים עבודה וחוץ מזה תחשבי על אנשים שאין להם מימד או מקלט קרוב
שואל השאלה:
זה לא דופק את הלימודים להפך זה עושה רק טוב מבחינת שאר הדברים אני כן מבינה אותך , אני פשוט רוצה שתחודש המלחמה ללא נפגעים
^ אני מבינה מה את אומרת אבל זה לא אפשרי
צריך להבין שאם מבקשים משהו יהיו לו השלכות אפילו אם רוצים את הדבר הזה בלי ההשלכות ההם. מלחמה = עוד הרוגים חו"ש. לצערנו.
אנונימית