13 תשובות
אמור להיות להם כזה מתקן שאתה שם בו את 2 השלטים ושם יש חיבור
שואל השאלה:
מזאת אומרת
מזאת אומרת
אנונימית
כשקונים ניטנדו מגיע איתו מתקן כזה לחבר את 2 השלטים לשלט אחד, למתקן הזה יש חיבור usb
שואל השאלה:
^ כזה? https://ibb.co/xxggknsk
^ כזה? https://ibb.co/xxggknsk
אנונימית
שואל השאלה:
^^ או המסך? לא הבנתי
^^ או המסך? לא הבנתי
אנונימית
לא משנה, הייתי בטוחה שיש שם חיבור usb אבל הלכתי לבדוק ואין, יש רק בשלט פרו
קיצר את יכולה לחבר אותם למחשב רק עם בלוטוס
קיצר את יכולה לחבר אותם למחשב רק עם בלוטוס
שואל השאלה:
ואיך עושים? כי ניסיתי וזה לא עבד
ואיך עושים? כי ניסיתי וזה לא עבד
אנונימית
יש לך בלוטוס במחשב?
כי יש מחשבים שאין להם
כי יש מחשבים שאין להם
שואל השאלה:
כן^
כן^
אנונימית
אז איך לא עבד?
את צריכה ללחוץ על הכפתור שמפעיל את הבלוטוס בשלטים ואז זה אמור להופיע לך
את צריכה ללחוץ על הכפתור שמפעיל את הבלוטוס בשלטים ואז זה אמור להופיע לך
שואל השאלה:
איזה כפתור בשלטים?!
איזה כפתור בשלטים?!
אנונימית
יש כפתור בצד של השלט (הצד שמחברים לקונסולה) ואם את לוחצת ארוך האור מהבהב ואז זה אמור להופיע בבלוטוס
שואל השאלה:
אחד הכפתורים האלה?
https://ibb.co/vvryn17z
אחד הכפתורים האלה?
https://ibb.co/vvryn17z
אנונימית
באותו הנושא: