13 תשובות
אמור להיות להם כזה מתקן שאתה שם בו את 2 השלטים ושם יש חיבור
שואל השאלה:
מזאת אומרת
אנונימית
כשקונים ניטנדו מגיע איתו מתקן כזה לחבר את 2 השלטים לשלט אחד, למתקן הזה יש חיבור usb
שואל השאלה:
^ כזה? https://ibb.co/xxggknsk
אנונימית
שואל השאלה:
^^ או המסך? לא הבנתי
אנונימית
לא משנה, הייתי בטוחה שיש שם חיבור usb אבל הלכתי לבדוק ואין, יש רק בשלט פרו
קיצר את יכולה לחבר אותם למחשב רק עם בלוטוס
שואל השאלה:
ואיך עושים? כי ניסיתי וזה לא עבד
אנונימית
יש לך בלוטוס במחשב?
כי יש מחשבים שאין להם
שואל השאלה:
כן^
אנונימית
אז איך לא עבד?
את צריכה ללחוץ על הכפתור שמפעיל את הבלוטוס בשלטים ואז זה אמור להופיע לך
שואל השאלה:
איזה כפתור בשלטים?!
אנונימית
יש כפתור בצד של השלט (הצד שמחברים לקונסולה) ואם את לוחצת ארוך האור מהבהב ואז זה אמור להופיע בבלוטוס
שואל השאלה:
אחד הכפתורים האלה?
https://ibb.co/vvryn17z
אנונימית