6 תשובות
טיפים גבוהים
תצחקי מכל הבדיחות ופשוט להיות אנושית ונחמדה בשביל טיפים טובים
תזכרי שכל אחד לרוב שמח לשיחה קצרה
תזכרי שכל אחד לרוב שמח לשיחה קצרה
לשאול כשהכל בסדר כשאת מגישה את האוכל
ולוודא שלא חסר להם דבר
להציע מים כשהם נכנסים
לחייך יותר לשאול לשלומם ולנסות לחזות מה הם יצטרכו מבלי שהם יבקשו
ולוודא שלא חסר להם דבר
להציע מים כשהם נכנסים
לחייך יותר לשאול לשלומם ולנסות לחזות מה הם יצטרכו מבלי שהם יבקשו
תהיי שרותית וחמודה. חייכנית ולא עם פרצוף תחת.
תכלס באולמות כאלה כמעט תמיד נותנים טיפ מתוך נימוס, גם אם לא היה שירות וואו.
תכלס באולמות כאלה כמעט תמיד נותנים טיפ מתוך נימוס, גם אם לא היה שירות וואו.
קודם כל להיות נורא שירותית ונחמדה ומחוייכת כמה שאפשר, אבל בשביל להיות רמה מעל את תצטרכי לפעול כאילו את רמה מעל, שימי לב לזה, אני ממלצר מהקיץ של שנה שעברה
ומה שתמיד עושה לי טיפים ולא מאכזב אותי זה הריפיל של האלכוהול
זה אומר שנגיד באו אורחים וזה שאלת מה הם רוצים לשתות והבאת להם
עבר כמה זמן מאז, את רואה שהכוסות מתחילות להתרוקן, לפני שהן נגמרות לגמרי שהם בכמה שלוקים האחרונים שלהם
את הולכת לבר להביא להם חדש.
זה תמיד מצליח לי ומעלה עליהם חיוך וגורם ליד להחליק בקלות לארנק..
שמחתי לעזור :-)
ומה שתמיד עושה לי טיפים ולא מאכזב אותי זה הריפיל של האלכוהול
זה אומר שנגיד באו אורחים וזה שאלת מה הם רוצים לשתות והבאת להם
עבר כמה זמן מאז, את רואה שהכוסות מתחילות להתרוקן, לפני שהן נגמרות לגמרי שהם בכמה שלוקים האחרונים שלהם
את הולכת לבר להביא להם חדש.
זה תמיד מצליח לי ומעלה עליהם חיוך וגורם ליד להחליק בקלות לארנק..
שמחתי לעזור :-)
אני הייתי מלצר באולם די נחשב..
שאת מדברת איתם תהיי באווירה טובה, תמיד לחייך עושה את העבודה..
תשאלי אם חסר משהו אבל לא יותר מדי! זה חשוב לא לשגע אותם ולתת להם את הלבד
בתחילת כל ערב תדאגי להציג את עצמך כמו שצריך, השם שלך והאזור שתסתובבי בו שהם יוכלו למצוא אותך בו שלא תעלמי להם שהם צריכים משהו... כי זה מעצבן את האנשים
(אני יודע שזה נשמע קצת מציק ושהאנשים קטנוניים אבל זה הגיוני בסופו של דבר הדברים האלה קריטים)
זה הבסיס אבל שאת מבינה את זה תנסי לצחוק איתם ולהכניס כל מני משפטים שמרימים את האווירה, זה היה לי אישית טיפה קשה בהתחלה אבל מבינים..
שאת מדברת איתם תהיי באווירה טובה, תמיד לחייך עושה את העבודה..
תשאלי אם חסר משהו אבל לא יותר מדי! זה חשוב לא לשגע אותם ולתת להם את הלבד
בתחילת כל ערב תדאגי להציג את עצמך כמו שצריך, השם שלך והאזור שתסתובבי בו שהם יוכלו למצוא אותך בו שלא תעלמי להם שהם צריכים משהו... כי זה מעצבן את האנשים
(אני יודע שזה נשמע קצת מציק ושהאנשים קטנוניים אבל זה הגיוני בסופו של דבר הדברים האלה קריטים)
זה הבסיס אבל שאת מבינה את זה תנסי לצחוק איתם ולהכניס כל מני משפטים שמרימים את האווירה, זה היה לי אישית טיפה קשה בהתחלה אבל מבינים..