33 תשובות
לא
אני גדול פיזית אז אני לא מאמין שמישהו יפנה אליי
אני רוצה ואני גם חשבתי על לקנות ספריי פלפל
אנונימית
אני לא חשבתי על זה אבל אבא שלי ממש רצה שאני אלך ללמוד הגנה עצמית(:
שואל השאלה:
מזה שווה אם גדול פיזית ולא יודע להילחם?
מזה שווה אם גדול פיזית ולא יודע להילחם?
אנונימי
חשבתי בלי קשר אבל הגעתי למסקנה שאני פשוט אקפא במקום או אברח ככה שמיותר ללמוד.
אבל מי יודע אולי יום אחד יהיה לי זמן ואומץ
מה שכן אני משתדלת לקחת ספריי פלפל לכל מקום, למרות שאני גם מפחדת להשתמש בו.
אבל מי יודע אולי יום אחד יהיה לי זמן ואומץ
מה שכן אני משתדלת לקחת ספריי פלפל לכל מקום, למרות שאני גם מפחדת להשתמש בו.
אני רוצה אבל לא בגללם
שואל השאלה:
אז בגלל מי?
אז בגלל מי?
אנונימי
^^^^אני מסכים שבקרב אני כנראה לא ינצח מול גבר שיודע
אבל מלחתיחלה זה לא יגיע לזה אני 1.86 כבר מתאמן 3 שנים במכון
בחיים אף אחד לא ניסה לעשות כלום מולי ואני גר באזור של ערסים
אבל מלחתיחלה זה לא יגיע לזה אני 1.86 כבר מתאמן 3 שנים במכון
בחיים אף אחד לא ניסה לעשות כלום מולי ואני גר באזור של ערסים
חשבתי הרבה לפני המקרה תאמת אבל כבר שכחתי ולא עשיתי את זה
אנונימי
לא כי אני פחדנית
על מה המינוסים זה לא בשבילי
על מה המינוסים זה לא בשבילי
שואל השאלה:
צריך גם ללמוד להתגונן מכמה אנשים ביחד
צריך גם ללמוד להתגונן מכמה אנשים ביחד
אנונימי
לדעת להגן על עצמך, בעיקר במדינה דפוקה כמו זאת זה אחד הכלים הכי חשובים שיש
מתאמן כבר קרוב ל8 שנים, מכון, mma, איגרוף וקרב מגע
חשוב מאוד
מתאמן כבר קרוב ל8 שנים, מכון, mma, איגרוף וקרב מגע
חשוב מאוד
אחי לא נעים לי להגיד לך אבל אם 10 אנשים יקפצו עליך עם סכינים לא יהיה לך מה לעשות.
תזכרו, הכלל הראשון בהגנה עצמית זה don't be there
תזכרו, הכלל הראשון בהגנה עצמית זה don't be there
שואל השאלה:
ברור שאם יש אופציה עדיף לברוח אבל לא תמיד יש את האפשרות, עדיף לדעת להילחם מאשר לא לדעת, זה בוודאות משפר סיכויים להינצל
ברור שאם יש אופציה עדיף לברוח אבל לא תמיד יש את האפשרות, עדיף לדעת להילחם מאשר לא לדעת, זה בוודאות משפר סיכויים להינצל
אנונימי
הלכתי לכיוון של להתאמן על ריצה
שואל השאלה:
לברוח זה לחלשים
לברוח זה לחלשים
אנונימי
אולי חשבתם על זה אולי לא להתקרב לדרום תל אביב? ערסים זה כבר סיפור אחר אבל מה יש לעשות שם הם גם יותר מדי
^^טוב סופרמן
איך אתה מצפה שמישהו חלש עם קצת מסה ילחם עם כמות של אנשים
אני למדתי איגרוף ואת הבסיס מאבא שלי
אבל ברור שאם כמה אנשים יבוא אליי אני יעדיף ללכת משם מאשר להתחיל משהו
אני למדתי איגרוף ואת הבסיס מאבא שלי
אבל ברור שאם כמה אנשים יבוא אליי אני יעדיף ללכת משם מאשר להתחיל משהו
לא
^אני ראיתי הרבה סרטים שהגיבור מנצח את הרעים בלי נשק בכלל אז אני יודע שאת מדברת שטיות
כי שימושי לדעת
כמו שאמרו פה, הכלל הראשון שלומדים בכל אומנות לחימה היא להימנע
לא להיות גיבורים ולהילחם כשלא צריך, אבל לא צריך עכשיו להרגיש מאוימים מכל קבוצת נערים
לא להיות גיבורים ולהילחם כשלא צריך, אבל לא צריך עכשיו להרגיש מאוימים מכל קבוצת נערים
זה לא יעזור, כשבן אדם בא אלייך עם סכין או שעשר אנשים קופצים עלייך - שום הגנה עצמית לא תעזור.
יש אנשים שגרים ועובדים בדרום ת"א לא כזה פשוט להגיד פשט אל תלכו לשם
ובכללי בכל המדינה הזאת מסוכן דווקא עכשיו נזכרו בזה
ובכללי בכל המדינה הזאת מסוכן דווקא עכשיו נזכרו בזה
שואל השאלה:
kiisy בחורה חכמה
kiisy בחורה חכמה
אנונימי
לא
אני יחסית גדול פיזית ואני גם לא מסתובב במקומות כאלה, וגם לא בשעות מאוחרות, העיר שלי שקטה ברוך השם
ואם תוקפים אותך, תברח
פשוט תברח
אלא אם יש איתך מישהו שלא יכול לברוח, ואז תגן עליו
אני יחסית גדול פיזית ואני גם לא מסתובב במקומות כאלה, וגם לא בשעות מאוחרות, העיר שלי שקטה ברוך השם
ואם תוקפים אותך, תברח
פשוט תברח
אלא אם יש איתך מישהו שלא יכול לברוח, ואז תגן עליו
במצב של סכין אין מה לעשות חייב לברוח אין לך ככ ברירות אחי והיום כל נהוראי טיפש ודני סודני מסתובבים עם סכינים כאילו הם פרדי קוגר
וואלה כן , גם התחלתי להסתובב עם ספרי פילפל וללכת למכון כושר
כן אבל לא בגלל הכנופיות בתל אביב
כנל
ויש לי שוקר חשמלי
ויש לי שוקר חשמלי
כן הלוואי זה חלום שלי מאז שאני זוכרת את עצמי אבל אין לי איפה
באותו הנושא: