12 תשובות
ללכת לטיפול פסיכיאטרי
אף אחד לא יכול לעזור לך באמת פה
אף אחד לא יכול לעזור לך באמת פה
להכנס לדיכאון
טיפול
ללכת לטיפול פסיכולוגי ..אף אחד פה לא יצליח לעזור לך באמת..
טיפול
זה אף פעם לא עובר לבד
זה אף פעם לא עובר לבד
משהו שעוזר לי:
כל פעם שיש לי מחשבות טורדניות ואני מרגישה צורך לעשות טקסים מסויימים- אני מנסה להימנע מאותם טקסים למשך 5 דקות, לאט לאט מעלה ל-10 דקות ועם הזמן מעלה ליותר מזה
כל פעם שיש לי מחשבות טורדניות ואני מרגישה צורך לעשות טקסים מסויימים- אני מנסה להימנע מאותם טקסים למשך 5 דקות, לאט לאט מעלה ל-10 דקות ועם הזמן מעלה ליותר מזה
מניסיון, אני לא מנסה להלחיץ, אבל או סי די זה לא משהו שהוא נעלם, זה משהו שחיים איתו, זה למה חשוב ללמוד מה משפיע עליו ואיך להתמודד איתו בצורה יעילה
ללכת לטיפול זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות כדי שהיה אפשר להבין את הסימפטומים וסממנים ואיזה סוג כדי לטפל בזה בצורה הטובה ביותר
אם אין עדיין אבחון אז ללכת לאבחון זה מאוד עוזר לקבל את זה ולקבלת מידע ופרטים
ללכת לטיפול זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות כדי שהיה אפשר להבין את הסימפטומים וסממנים ואיזה סוג כדי לטפל בזה בצורה הטובה ביותר
אם אין עדיין אבחון אז ללכת לאבחון זה מאוד עוזר לקבל את זה ולקבלת מידע ופרטים
בסדר אבל זה מה שאןמרים לעשות במסגרת הטיפול הפסיכולוגי, זה נקרא cbt ^
אז לעשות את זה^
זה לא עובד ככה
טיפול תרופתי ופסיכולוגי
טיפול תרופתי וטיפול פסיכולוגי. מבחינת טיפול פסיכולוגי עדיף cbt או erp
אנונימית
באותו הנושא: