התחברות
הרשמה
אני רוצה עוד שבוע להתחיל לעבוד עד סוף יוני
הקטע הוא האם כדאי להגיד למנהלים שאני אשאר שם עד סוף יוני או לא?
כי אם כן אז יכול להיות הם לא ירצו שאני אהיה שם כי במיוחד בחופש הגדול צריך עבודה
פשוט בחופש הגדול יהיה לי עבודה אחרת
30 באפריל 2026, 17:06
עבודת נוער
גיל 17
מנהל
עבודה
מה לעשות
תשובה אחת
נראה לי עדיף לא להגיד
אבל אם שואלים לא לשקר
M
MennyHumeni
באותו הנושא:
המבחן האחרון שלי ב15 במאי ואני רוצה להתחיל לעבוד מיוני , אני בן 15 זה חוקי?
אני רוצה לעבוד מהחופש הגדול (20 ביוני), מתי להתחיל לחפש?
כדאי לי להתקשר עכשיו למקום שאני רוצה לעבוד בו בחופש ולהגיד שאני יכולה להתחיל רק ב20 ביוני?
אם אני רוצה עכשיו להתחיל לעבוד במקסטוק ואני טסה עוד חודש לשבוע, יפטרו אותי?
אני רוצה להתחיל לעבוד בבייביסיטר כי אני רוצה להתחיל לחסוך כסף.
אני 14 רוצה להתחיל לעבוד, פשוט לבוא למקום שלום אני רוצה לעבוד פה וזהו?
רציתי להתחיל לעבוד בגן אבל אני יכולה להתחיל רק כזה ביוני, יש גנים שעובדים גם ביוני?
אני רוצה להתחיל לעבוד בגיל 16 בחופש הגדול, במה כדאי לי לעבוד?
אם אני רוצה להתחיל ללמוד נהיגה ב1 ליוני מתי להתקשר למורי נהיגה ולברר איתם?
כשמישהו רוצה להתחיל לעבוד, מלמדים אותו איך לעבוד?
היום החלטתי לפרוש מהלימודים ואני רוצה להתחיל לעבוד, איפה כדאי לי לעבוד?