6 תשובות
כן למה לא
כן
70 זה ציון סבבה , אז רק אם את מרגישה שיש לך כוח וגם זמן עם כל הבגרוית להשקיע בזה
אם זה הגבוה קובע כן
אם לא אז רק אם נראלך שאת יכולה להוציא 80+ נראלי
כן, לא תפסידי כלום
בהצלחה אהובה :)