7 תשובות
נראה לי שכן פשוט צריך להיות יותר עירניים, אני גם מפתח תקווה ויש לי טסט עוד כמה ימים אבל בשבע בבוקר.. בהצלחה!
אנונימית
בהצלחה לשתיכן :)
עדכנו איך הולך!
שואל השאלה:
תודה לכם❤❤
עברתי את הטסט
אנונימית
בשעה טובהה
יאללה בהצלחה ותשמרי על עצמך
לא יודעת מבחינת האזור אבל זו השעה שילדים מסיימים בית ספר ומבוגרים יוצאים לאכול אז שימי לב לאנשים ומעברי חצייה בעיקר אם יש ילדים
לדעתי, כן
שואל השאלה:
וקחו בחשבון את האזור (מי שמכיר)
אנונימית