5 תשובות
where my hug at
אם נהנית ואתה רוצה להמשיך תכתוב את זה,
ואם לא אז תכתוב גם את זה
העיקר שתהיה כנה ומנומס
אם נהנת אתה מוזמן לרשום שהיה לך ממש כיף ואתה תשמח שתיפגשו שוב בקרוב
אם התחברת אל אותו אדם נשפגשת איתו תכתוב שנהנית ואתה מצפה בפיגה הבאה
מה שהרגשת לגבי הדייט
אם היא הגיעה הביתה ומה היא מרגישה