6 תשובות
אני לומד שם ממליץ.
אני די בטוחה שיאסא יותר נחשב
שואל השאלה:
מה אתה לומד?
מה אתה לומד?
בויר נחמד.
כן!! אני הולכת למחנה הקיץ שלהם השנה
חשבתי על ללכת אולי לתיכון שלהם או פנימיה או משהו בעוד שנתיים לתיכון, וגם אני מתלבטת בין יאסא לבויאר, אולי תנסי לעשות רשימה של בעד ונגד ולראות למה יש יותר בעד.
חשבתי על ללכת אולי לתיכון שלהם או פנימיה או משהו בעוד שנתיים לתיכון, וגם אני מתלבטת בין יאסא לבויאר, אולי תנסי לעשות רשימה של בעד ונגד ולראות למה יש יותר בעד.
אם המגמות ביאסא הן מה שנשמע לך מעניין, אז ללא ספק יאסא, אבל אם המגמות נשמעות אינטנסיביות וספציפיות מדי, לא הייתי הולכת.
באותו הנושא: