10 תשובות
באיזה מובן הפחד
אתה גבר בעצמך מה יש לפחד מגברים
שואל השאלה:
^מה זה קשור
אנונימי
ללכת לטיפול כי יש כאן שורש.
כנראה חווית פגיעות חוזרות ועכשיו המוח שלך מאמין שצריך לפחד מכל הגברים בשביל לשמור על עצמך.
ממליצה מאוד על תטא הילינג שם מפרקים את הפחד ומנקים את הטראומות
שואל השאלה:
^בגלל שאלה אתמול בחמות שמשתמש כתב שכנראה הפחידה אותי כי זה רגיש, וגרמה לי להרגיש ככה
אנונימי
תזכור בעולם יש רוע אבל יש גם טוב הרוע לא מבטל את הטוב והטוב לא מבטל את הרוע.
כמו שיש גברים רעים יש גם המון טובים, צריך להיות ערניים ותמיד לדעת להציב גבולות ולשמור על עצמך, אבל גם לתת הזדמנות כי יש הרבה טוב
שואל השאלה:
זה לא מעודד אותי אבל תודה על הניסיון
אני פשוט רוצה להיפטר מהתחושה הזאת שהוא גרם לי להרגיש כלפי המין הגברי ולנסות להבין שהוא חרא שלא מייצג את הרוב
אנונימי
למה מה יש לפחד מגברים?
תשתף פה. מה מפחיד אותך? באיזו דרך אתה יכול להיפגע מגברים?
תזכור הוא לא דוגמה לגבר הוא דוגמה לאדם פוגעני.
הוא לא מתנהג ככה כי הוא גבר
הוא מתנהג ככה בגלל חוסר מצפון, החינוך שקיבל והמוסר שלו
גם אישה יכולה להתנהג בצורה פוגענית ומגעילה באותה מידה.
תקטלג אותו בראש "אדם חסר גבולות" במקום נציג של העם הגברי