5 תשובות
גרפיקה והגודל מפות בעיקר
כי זה כיף לאנשים ליצור כאוס בלי השלכות. יכול להבין אבל זה קונספט מאוד לא חינוכי
חופש פעולה משמעותי לעומת משחקים אחרים + משחק שמדמה את המציאות (בערך)
בכללי המשחקים של החברה שפיתחו אותו ממש טובה
דמויות ומשימות או אונליין וחוץ מזה שגם אחרי 13 שנה שהמשחק באוויר הוא עדיין קיים
אנונימי