38 תשובות
יש לה חבר מאמי
ההיית רוצה שמישהו יעשה לחברה שלך ככה?
להדחיק עד שיעבור, גם ככה אין לך מה לעשות עם זה
למצוא מישהי אחרת, ותתרחק ממנה תנסה לדבר איתה כמה שפחות
שואל השאלה:
8 שעות מול הפנים שלי, אתם יודעים שיכולים מדי פעם לצוות אותנו ביחד
אנונימי
ויש לה חבר....
^^ אוקיי ו? יש לה חבר אמרת בעצמך. אין לך סיכוי, שחרר מזה, אל תנסה אפילו לעשות צעד כלשהו.
אתה לא היית רוצה שיעשו אותו דבר לבת הזוג שלך נכון?
שואל השאלה:
נו אני יודע אבל שמישהי עובדת איתי ונמצאת מול הפנים שלי קשה לשחרר
וכנראה לכל גבר קשה לשחרר
חיים טויטו מהאח הגדול אם היה רואה את מלאני לא באח הגדול אלא סתם באיזה מועדון או בר הוא לא היה מכרכר סביבה
אנונימי
אתה יודע איך אומרים, חבר זה לא קיר אחי יש סיכוי
אנונימי
ממש לא קשה לשחרר, פשוט תגיע להבנה שאתה לא יכול לעשות כלום ושאתה לא תשיג אותה וזהו, כמה שיותר מהר יהיה לך יותר קל
לא לכול גבר קשה לשחרר
גבר חכם משחרר כי הוא יודע שיש לה חבר ולא עושה דברים כאלה
^^^ הלוואי שמישהו היה אומר אותו דבר על הבת זוג שלך
עזוב את המוסריות רגע בצד למרות שהיא מאוד חשובה כאן
נגיד והיא הייתה זורמת איתך
אתה באמת היית רוצה מישהי לא נאמנה? מערכת יחסים כזאת?
שואל השאלה:
בגלל זה אני לא אוהב לעבוד עם נשים באותו לוקיישן זה מצבים לא נעימים ואתה לא יכול שלא לכרכר סביבה
אנונימי
אתה יכול
תעבוד על השליטה העצמית שלך
שואל השאלה:
יש כאלה שמשחקות אותה יעני "למרות שיש לי חבר יש לך עדיין סיכוי" בשביל שהן יוכלו לחייל אותך כי זה מעלה להם את האגו שיש להן מעריץ חמוד במשרד.
אנונימי
מה הנקודה שלך פה שהיא חיילה אותך?
שואל השאלה:
היו כאלה שחיילו אותי
אנונימי
אין נקודה הוא ממציא לעצמו תירוצים במקום לעשות מה שצריך
אז פעם הבאה תיהיה במודעות ואל תחזר אחרי בנות שיש להן חבר ואז זה לא יקרה.^^
כן זה ברור...^^
אם הוא נהנה להרגיש לא רצוי ונהנה לרדוף אחרי אישה תפוסה העצה היחידה תהיה לסבול בשקט אני מניח..
לא
היא להיות בן אדם עם כבוד ולתפוס מרחק מבנות תפוסות.
חח לא חושב שהוא יקשיב לעצה הזאת
בעיה שלו
היא לא רוצה אותך שחרר יא נואש
אנונימי
שואל השאלה:
למה אנונימיים נותנים וייב כאילו הם יודעים מי שואל את השאלה
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו הוא הבן זוג של הבחורה
אנונימי
יש גבול, זה מספיק מסוכן לחזר אחרי מישהי במקום העבודה ובטח שבטח שלא אם היא תפוסה.
מה שאתה מתאר זה תאווה, תכבוש את התאווה ושחרר ממנה
אתה נואש אחי תודה בזה פשוט יהיה לך יותר קל
שואל השאלה:
מישהי שעובדת איתך ונמצאת איתך 8 שעות מול הפנים ואתה דלוק עליה גם לך יהיה קשה לשחרר.
אנונימי
תקשיב, עבדתי שנתיים עם מישהי ממש יפה וגם אישיות פצצה אבל היא הייתה תפוסה אז שחררתי כי היא של מישהו אחר.
אם אני יכול גם אתה יכול
זו עבודה אף אחד לא אמר שזה קל
יודע מה תנסה to shoot your shot תקבל דחייה אכזרית כנראה ואז רק ככה אתה תלמד
תשחרר אחינו תשחרר
אנונימית
אתה תתגבר
שואל השאלה:
עובדת איתי באותו מקום איך אפשר לשחרר?
רואה אותה 8 שעות
אנונימי
משחררים
יש לה חבר
תפנים
מבינים שאין מה לעשות ועוברים הלאה
תהרוג תחבר וקח אותה חחח מה אתה רוצה מה אפשר לעשות?
^ זה באמת מה שהיו עושים לפני אלפי שנים