13 תשובות
אני חושב שצריך לצאת עדכון שיתקן את זה
גם לי זה ככה
נראלי זה באמת זמני ויסדרו את זה
^זה יסתדר לכם ,גם לי יש הבעיה הזאת?
אנונימי
גם לי זה ככה ואני לא מצליחה לתרגם
^מתי זה התחיל אצלך, והאם זה הסתדר?
וזה לאחרונה גם לא מראה לי שמות בתגובות,גם אצלך זה ככה?
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי זה עדיין לא הסתדר וכן גם לי לא מראה שמות
גם לי עדיין לא מראה תאריכים מוזר
no nickname...
^^
ושלחת report? וגם לא זה עדיין לא הסתדר.... לא התאריכים ולא השמות בתגובות.
אנונימי
מישהי1585
^
ושמות בתגובות זה מראה לך?
אנונימי
שואל השאלה:
נראה לי הם עשו איזה עדכון תוכנה מוזר
לא מבינה למה הם שינו את זה
שמות בתגובות זה מראה לי, כן
^^
השאלה היא למה רק לחלק יש את הבאג הזה שלא רואים תאריכים ושמות, ומתי זה יסתדר....
ונסית לשלוח לך דיווח על בעיה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא ניסיתי לשלוח
וכן מעניין למה לחלק כן מראה ולחלק לא