9 תשובות
תעשי מדעי המחשב הנדסת תוכנה וכאלה בבית ספר ותתגייסי למודיעין אם את מצליחה
שואל השאלה:
וואי וואי טיפה מאוחר מדי אבל אין קורסים או משהו?
וואי וואי טיפה מאוחר מדי אבל אין קורסים או משהו?
אנונימית
תתחתני עם מישהו ממשפחה עשירה עזבי אותך
אנונימי
יש מלא קורסים את יכולה לחפש למצוא את מה שמתאים לך
שואל השאלה:
נראלך אני רוצה לעשות כסף משלי לא להסתמך על בעלי
נראלך אני רוצה לעשות כסף משלי לא להסתמך על בעלי
אנונימית
חבל חבר שלי חתיך ועשיר ןגבוה ויש לו אופי טוב רציתי לשדך
אנונימי
לא לומדים הייטק, זה סתם שם כללי... את כנראה מדברת על מפתחים , כרגע בגלל הבינה ללמוד שפות לעומק זה לא שווה , תלמדי על כלים , ארכיטקטורה, ותתנסי פשוט בפרויקטים
לא צריך שום דבר מכל זה
יש מדריכים ביוטיוב שעוזרים למתחילים בדברים האלה
זאת דרך ארוכה אבל אי אפשר להגיע להיקפים מתקדמים ביום אחד
תתחילי מללמוד איזו שפה או שתיים פשוטות
הייתי ממליץ פייתון ואז c
תתנסי קצת בלייצר עם זה דברים כמו ארגז חול
ומשם אפשר להתחיל לחקור וללמוד על עוד נושאים
איך מתכנתים נכון (הנדסת מערכות, יעילות, מבני נתונים, וכו')
עוד שפות וכלים שימושיים
אינטרנט ורשתות (ממליץ אישית על node.js אם וכאדשר תגיעי לשם)
איך המחשב והמערכת הפעלנ בנויים ומתפקדים
אבטחה על כל המשתמע מכך
יש המון דרכים לבחור
צריך להתחיל מהנקודה הזאת
יש מדריכים ביוטיוב שעוזרים למתחילים בדברים האלה
זאת דרך ארוכה אבל אי אפשר להגיע להיקפים מתקדמים ביום אחד
תתחילי מללמוד איזו שפה או שתיים פשוטות
הייתי ממליץ פייתון ואז c
תתנסי קצת בלייצר עם זה דברים כמו ארגז חול
ומשם אפשר להתחיל לחקור וללמוד על עוד נושאים
איך מתכנתים נכון (הנדסת מערכות, יעילות, מבני נתונים, וכו')
עוד שפות וכלים שימושיים
אינטרנט ורשתות (ממליץ אישית על node.js אם וכאדשר תגיעי לשם)
איך המחשב והמערכת הפעלנ בנויים ומתפקדים
אבטחה על כל המשתמע מכך
יש המון דרכים לבחור
צריך להתחיל מהנקודה הזאת
בתור מישהו שהתחיל לעבוד בהייטק בתיכון
הדרך הכי מהירה היא ללמוד דרך theodinproject (חינם לגמרי) ולהתחיל להפציץ בפרויקטים. היום חשוב מאוד גם לשלב את העניין של הai, ללמודעל כלים כמו codex, claude code אבל לא להסתכך עליהם יותר מדי בהתחלה שתוכלי לפתח יכולת חשיבה והבנה כמו שצריך.
לא יודע באיזה שלב את, אבל אם את יכולה ללכת למגשימים ממליץ, בכל מקרה אחרי שיש לך תיק עבודות תפני לsharpies ותנסי להתקבל, הם יסדרו אותך במידה ואת טובה מספיק
הדרך הכי מהירה היא ללמוד דרך theodinproject (חינם לגמרי) ולהתחיל להפציץ בפרויקטים. היום חשוב מאוד גם לשלב את העניין של הai, ללמודעל כלים כמו codex, claude code אבל לא להסתכך עליהם יותר מדי בהתחלה שתוכלי לפתח יכולת חשיבה והבנה כמו שצריך.
לא יודע באיזה שלב את, אבל אם את יכולה ללכת למגשימים ממליץ, בכל מקרה אחרי שיש לך תיק עבודות תפני לsharpies ותנסי להתקבל, הם יסדרו אותך במידה ואת טובה מספיק
באותו הנושא: