7 תשובות
תבקש כסף תבזבז על דברים שימושיים יותר
זה חנוני
זה לא שווה כל המשחקים עולים איזה 200 150 שקל למשחק ובקושי משחקת בזה זה באמת לא כזה שימושי
לא רואה סיבה למה לא
אנונימי
אם יש ספק אין ספק
ייקח לך זמן מהחיים
אין הרבה משחקים משהו לדעתי(אני אוהב משחקי זלדה, אבל לעומת שאר הקונסולות אין הרבה משחקים), החברה עצמה קמצנית רצח, ואם את יודעת שאת לא תשחקי הרבה משחקים שם עדיף כבר להשקיע במחשב אם זאת אופציה (מן הסתם זה יותר יקר, אבל זה יותר שימושי)

תראי בסוף זה גם לגיטימי אם בא לך נינטנדו, פשוט תלוי בסיטואציה שלך(כמה את משחקת משחקים, האם יש לך מחשב/קונסולה אחרת)