5 תשובות
אני!'
אני לא בקבוצה טובה אבל המשחק הזה זה החיים שלי
אומייגאד כן
יש לי קבוצה של ישראלים אבל איזה רמה אתה
שואל השאלה:
יואוו שלחו לי הודעה בפרטי
שואל השאלה:
רמה 65