7 תשובות
לא מעריצי כדורגל לא שפויים
כן זה היוני
במיוחד אם את אוהדת הפועל
אנונימי
לא אבל הרבה מעריצי כדורגל ככה, לכי תביני כולה קבוצה שהם מעריצים לא יודע מה הם לוקחים ללב
הגיוני לא
האם זה יוצא דופן? לצערי הרב גם לא
לאהוד קבוצת כדורגל זאת ממש לא בעיה
להגיע לרמה כזו כן, ועצוב שזה קורה, מפספס את הפואנטה וסתם פוגע ברוח הספורטיבית.
לא פשוט המדינה נהייתה קיצונית
באותו הנושא: