6 תשובות
אם אתה רוצה פיסה משמעותית מהלור של זלדה כאגדה? כן.
אם זה המשחק הראשון שלך בכלל או במערכת הנינטנדו סוויץ' 1/2? כן.
אם אתה אוהב משחקים ליניאריים? כן.
אם אתה רוצה מגה עולם פתוח כמו botw/totk ופשוט לעשות בלגן? לא ממש.
אם זה המשחק הראשון שלך בכלל או במערכת הנינטנדו סוויץ' 1/2? כן.
אם אתה אוהב משחקים ליניאריים? כן.
אם אתה רוצה מגה עולם פתוח כמו botw/totk ופשוט לעשות בלגן? לא ממש.
כן זה משחק כיף אבל הוא לינארי, כיף בעיקר בגלל הmotion controls
שואל השאלה:
מה הוא ממש לינארי ברמה שאין סייד קוויסטס או חקירות בכלל? אני חושב ששיחקתי בערך את כל משחקי הזלדה התלת מימדיים חוץ מtotk
מה הוא ממש לינארי ברמה שאין סייד קוויסטס או חקירות בכלל? אני חושב ששיחקתי בערך את כל משחקי הזלדה התלת מימדיים חוץ מtotk
אנונימי
לא שיחקתי הרבה אבל הוא קצת שיעמם אותי כי כשנתקעתי בשלב אי אפשר לעקוף. לינארי רצח
תקנה totk לא תתאכזב עשיתי full compleation בו חוץ מהקורוקים ונהניתי מכל רגע בחוסר החיים שלי
יש כמות מכובדת של סייד קווסטים ויש חקירות, אבל הרוב ליניארי.
באותו הנושא: