6 תשובות
שואל השאלה:
השירות שם נדירר
אנונימית
אני חושבת שכדאי לך שלא
לבקר אותם נגיד בבית ספר ולהביא משהו (נגיד שקית ממתקים וזה) לדעתי מתוק אבל בקשר טלפוני זה כבר מוזר.
שואל השאלה:
כן נכון, אבל ילדה אחת מכיתה ה אמרה שהבת שירות של שנה שעברה נתנה להם את המספר שלה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ וואי באסה מרגיש לי מוזר פתאום לא לדעת מה איתם בכלל
אנונימית
איך השירות שם?
אם יש הפרש גילאים לא חוקי זה בעיה