5 תשובות
תנהגי במקומות רגועים קצת כדי לקבל ביטחון
תזכרי שאת אמא ואת יודעת לנהוג, אם קורה משהו היא תמיד אית ולידך ותנסי אולי לעשות סיבוב כזה בחניה ואם את מרגישה בטוחה לצאת לכביש
תתחילי מלתרגל ברחוב שלך או באזורים שתרגלת עם המורה לנהיגה, מקום שאת מכירה ויודעת בדיוק את התמרורים, הפניות, הרמזורים וכו כדי להוריד קצת את מפלס הלחץ.
חניות תתרגלו רק בחניונים ובאזורים ריקים, לא ליד מכוניות כדי שקודם תתרגלי להיכנס לקווים ברכב החדש ולא תסכני רכבים אחרים.
תתקשרו אחת עם השנייה ותבקשי ממנה טיפים והסברים, אפילו תתחלפו מדי פעם ותצפי במה שהיא עושה ברכב
חניות תתרגלו רק בחניונים ובאזורים ריקים, לא ליד מכוניות כדי שקודם תתרגלי להיכנס לקווים ברכב החדש ולא תסכני רכבים אחרים.
תתקשרו אחת עם השנייה ותבקשי ממנה טיפים והסברים, אפילו תתחלפו מדי פעם ותצפי במה שהיא עושה ברכב
אני התחלתי בלנהוג יחסית הרבה עם ההורים שלי אבל זה לא היה ככ מבטח, תנהגי בשבת בצהריים כשאין אף אחד בכביש זה מטורף
את מושלמת!!!
יהיה לך מטורף אין מה לדאוג
מקנאה בך
יהיה לך מטורף אין מה לדאוג
מקנאה בך