45 תשובות
למה שאני אגן עליו מה אני הגבר?
מגנות ממה?
לא
אם הוא היה אח שלי הקטן כן
אנונימית
לא כי מהתחלה לא הייתי יוצאת
להגן עליו ממה?
שואל השאלה:
אם מישהו מנסה לתקוף אותו כתוב למטה בתיאור.
אם מישהו מנסה לתקוף אותו כתוב למטה בתיאור.
אנונימי
כתבת את זה אחרי ששאלנו, ולא אני צריכה שהגבר שלי יוכל להגן על עצמו.
שואל השאלה:
לפי התאוריה לך יש את הניסיון עם הגנה עצמית והוא לא לא תעזרו לו?
לפי התאוריה לך יש את הניסיון עם הגנה עצמית והוא לא לא תעזרו לו?
אנונימי
איזה לעזור לו
לא נהיה איתו מלכתחילה
לא נהיה איתו מלכתחילה
אנונימית
לא זה יהיה מביך
הוא גבר שיסתדר לבד
הוא גבר שיסתדר לבד
שואל השאלה:
דאם אז אני לא יוכל למצוא מישהי שיודעת אומנות לחימה שתגן עליי במקרה הצורך
דאם אז אני לא יוכל למצוא מישהי שיודעת אומנות לחימה שתגן עליי במקרה הצורך
אנונימי
אם תמצא מישהי היא תעזור להם לתקוף אותך
מי תרצה להרגיש שהיא מגנה על חבר שלה איכס
מי תרצה להרגיש שהיא מגנה על חבר שלה איכס
אחי תעבור צד וזהו אין תקווה
שואל השאלה:
רצינית תמיד, תמיד יש תקווה.
רצינית תמיד, תמיד יש תקווה.
אנונימי
אף אחת לא רוצה להגן על חבר שלה, תתאמן
שואל השאלה:
רצינית תמיד, מאיפה את יודעת את מכירה את כולן ? לא חייב להתאמן אני חתיך מ95 אחוז בארץ, מה הבעיה שתגן עליי במקרה הצורך אם היא מנוסה.
רצינית תמיד, מאיפה את יודעת את מכירה את כולן ? לא חייב להתאמן אני חתיך מ95 אחוז בארץ, מה הבעיה שתגן עליי במקרה הצורך אם היא מנוסה.
אנונימי
שואל השאלה:
zainemeinyym טוב אחשלי סתכל על התמונה שלך יא שבור אתה נמצא בשאלה שלי אני יכתוב מה שבא לי.
zainemeinyym טוב אחשלי סתכל על התמונה שלך יא שבור אתה נמצא בשאלה שלי אני יכתוב מה שבא לי.
אנונימי
ילד אמרתי לך לשתוק
שואל השאלה:
רצינית תמיד, מאיפה את יודעת את מכירה את כולן ? לא חייב להתאמן אני חתיך מ95 אחוז בארץ, מה הבעיה שתגן עליי במקרה הצורך אם היא מנוסה.
רצינית תמיד, מאיפה את יודעת את מכירה את כולן ? לא חייב להתאמן אני חתיך מ95 אחוז בארץ, מה הבעיה שתגן עליי במקרה הצורך אם היא מנוסה.
רצינית תמיד, מאיפה את יודעת את מכירה את כולן ? לא חייב להתאמן אני חתיך מ95 אחוז בארץ, מה הבעיה שתגן עליי במקרה הצורך אם היא מנוסה.
רצינית תמיד, מאיפה את יודעת את מכירה את כולן ? לא חייב להתאמן אני חתיך מ95 אחוז בארץ, מה הבעיה שתגן עליי במקרה הצורך אם היא מנוסה.
רצינית תמיד, מאיפה את יודעת את מכירה את כולן ? לא חייב להתאמן אני חתיך מ95 אחוז בארץ, מה הבעיה שתגן עליי במקרה הצורך אם היא מנוסה.
רצינית תמיד, מאיפה את יודעת את מכירה את כולן ? לא חייב להתאמן אני חתיך מ95 אחוז בארץ, מה הבעיה שתגן עליי במקרה הצורך אם היא מנוסה.
אנונימי
איזה טרול בשקל ברהההה
לא צריך להיות פרופסור כדי להבין שמה שכתבת פה זה הדבר הכי מוריד הכי מכבה והכי לא גברי שגבר יכול לכתוב
זה לא משנה איך אתה נראה זה משנה איך אתה מתנהג
מראה חיצוני יפתח לך דלתות אבל לא ישאיר אותך בפנים
זה לא משנה איך אתה נראה זה משנה איך אתה מתנהג
מראה חיצוני יפתח לך דלתות אבל לא ישאיר אותך בפנים
אנונימית
לא חושבת שהוא טרול כנראה יש לו איזה סטייה או לחילופין בעיית תקשורת
אנונימית
או אוטיזם
אנונימי
כן כתבתי בעיית תקשורת
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי אוטיזם ואני לא טרול יא ליצן, zainemeinyym אחי צא לי מהתגובות אתה לא רלוונטי בכל מקרה אם בחורה יכולה להגן עליי ומנוסה למה שלא תעשה את זה יש הרבה בנות שיגנו על הבן זוג שלהן את לא מכירה את כל הבנות בעולם לא רלוונטי אם זה מוריד לך.
אין לי אוטיזם ואני לא טרול יא ליצן, zainemeinyym אחי צא לי מהתגובות אתה לא רלוונטי בכל מקרה אם בחורה יכולה להגן עליי ומנוסה למה שלא תעשה את זה יש הרבה בנות שיגנו על הבן זוג שלהן את לא מכירה את כל הבנות בעולם לא רלוונטי אם זה מוריד לך.
אנונימי
זה רלוונטי כי זה עונה לשאלה שלך
בדיוק כמו כל הבנות לפניי שהסבירו שמראש לא יצאו עם אחד כזה
בדיוק כמו כל הבנות לפניי שהסבירו שמראש לא יצאו עם אחד כזה
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין יש מלא מלא בנות לוחמות שיוצאת עם גברים שלא יודעים להריב את חושבת שחברה שלהם לא תגן עליהם במקרה הצורך אם אני יצא עם מישהי שיכולה להילחם או להגן עליי למה שלא תעשה זה
עדיין יש מלא מלא בנות לוחמות שיוצאת עם גברים שלא יודעים להריב את חושבת שחברה שלהם לא תגן עליהם במקרה הצורך אם אני יצא עם מישהי שיכולה להילחם או להגן עליי למה שלא תעשה זה
אנונימי
אם יש מלא מלא כאלה אז למה שאלת את השאלה הזאת?
דיי ברור שזאת פשוט סטייה ואתה מחפש מישהי לממש עליה את הפנטזיה הזאת וזה דיי דוחה
דיי ברור שזאת פשוט סטייה ואתה מחפש מישהי לממש עליה את הפנטזיה הזאת וזה דיי דוחה
אנונימית
שואל השאלה:
zainemeinyym אתה מדבר על הומואים אבל תראה איך אכפת לך ממני אתה לא עוזב את השאלה שלא מכוונת עליך כל כך אכפת לך מגברים אחרים כל כך אכפת לך ממני זה הדבר הכי גיי בעולם ואתה גם מתעצבן כל כך מגבר אחר אתה מתעצבן על גברים כמו שנשים מתעצבנות על גברים ולא עוזב את השאלה שזה הדבר הכי הומואי בעולם.אתה בטוח נמשך לגברים גם זה למה אכפת לך כל כך.
zainemeinyym אתה מדבר על הומואים אבל תראה איך אכפת לך ממני אתה לא עוזב את השאלה שלא מכוונת עליך כל כך אכפת לך מגברים אחרים כל כך אכפת לך ממני זה הדבר הכי גיי בעולם ואתה גם מתעצבן כל כך מגבר אחר אתה מתעצבן על גברים כמו שנשים מתעצבנות על גברים ולא עוזב את השאלה שזה הדבר הכי הומואי בעולם.אתה בטוח נמשך לגברים גם זה למה אכפת לך כל כך.
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית אין לי שום פנטזיה או סטייה על מה את מדברת אם יש לי חברה שהיא חזקה ומנוסה אני ירצה שהיא תגן עליי במקרה הצורך.
אנונימית אין לי שום פנטזיה או סטייה על מה את מדברת אם יש לי חברה שהיא חזקה ומנוסה אני ירצה שהיא תגן עליי במקרה הצורך.
אנונימי
יש לי הרבה חברות חזקות והן מחפשות גבר חזק שהן יוכלו להיות נשים לידו ולא לגדל ילד
אנונימית
ברה מי התעצבן אתה פשוט פדחן גם בלי קשר אני לא מתחבר לאוטיסטים
חוץ מזה השאלה שלך זה באמת הדבר הכי הומואי בארץ פשוט שתוק יפדחן
חוץ מזה השאלה שלך זה באמת הדבר הכי הומואי בארץ פשוט שתוק יפדחן
שואל השאלה:
zainemeinyym אתה 100% הומו או ביסקסואל מוכן להשים על זה כסף אתה פשוט לא יכול לעזוב ולשתוק אני אוטיסט ואתה נמצא בשאלה שלי ומז**ן את השכל אתה כל כך טיפש שאתה חושב שאוטיסטים טיפשים או שזה עלבה חלק מהם גאונים, אחי תפסיק לענות ולהיות ליצן פשוט אל , אני יודע שאתה אוהב גברים כל כך שקשה לך פשוט לשתוק ולא להקליד הבן זוג שלך יותר חשוב אני לא בעניין אחי אני מקווה שאתה מקבל מספיק כסף מביטוח לאומי.
zainemeinyym אתה 100% הומו או ביסקסואל מוכן להשים על זה כסף אתה פשוט לא יכול לעזוב ולשתוק אני אוטיסט ואתה נמצא בשאלה שלי ומז**ן את השכל אתה כל כך טיפש שאתה חושב שאוטיסטים טיפשים או שזה עלבה חלק מהם גאונים, אחי תפסיק לענות ולהיות ליצן פשוט אל , אני יודע שאתה אוהב גברים כל כך שקשה לך פשוט לשתוק ולא להקליד הבן זוג שלך יותר חשוב אני לא בעניין אחי אני מקווה שאתה מקבל מספיק כסף מביטוח לאומי.
אנונימי
אז אתה כן אוטיסט?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית נסכים שלא נסכים אם אני יצא עם בחורה חזקה ומנוסה באומנות לחימה המינימום זה שהיא תגן עליי שצריך בכל מקרה הרבה בנות רוצות אותי בגלל שגברים בארץ לא משהו.
אנונימית נסכים שלא נסכים אם אני יצא עם בחורה חזקה ומנוסה באומנות לחימה המינימום זה שהיא תגן עליי שצריך בכל מקרה הרבה בנות רוצות אותי בגלל שגברים בארץ לא משהו.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אוטיסט.
אני לא אוטיסט.
אנונימי
אה כתבת שאתה כן
אנונימית
איזה בנות מסריחות יש פה באמת לא מסכימות להגן על האדם שהן אוהבות איכס גועל נפש של בנות יש פה. ואז אתן בוכות שבנים אומרים שהבנות פה סתם מסריחות מהיסוד
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי כפויות טובה אחי מצפות שגברים יגנו עליהן בחיים שלהם אבל לא מוכנות להגן על גבר אם הגבר חלש והן יכולות.
אנונימי כפויות טובה אחי מצפות שגברים יגנו עליהן בחיים שלהם אבל לא מוכנות להגן על גבר אם הגבר חלש והן יכולות.
אנונימי
זה לא שאנחנו לא מוכנות להגן עליו נגן אין בעיה אבל לא נהיה בנות זוג שלו לעולם
אנונימית
שואל השאלה:
נתן לי רצון למצוא חברה שיודעת אומנות לחימה רק בשביל שתגן עליי
נתן לי רצון למצוא חברה שיודעת אומנות לחימה רק בשביל שתגן עליי
אנונימי
בהצלחה נשמה
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלחה לך אנונימית מאחל להתחתן עם גבר חלש וצנון שתהיה חייבת להגן עליו ביי.
בהצלחה לך אנונימית מאחל להתחתן עם גבר חלש וצנון שתהיה חייבת להגן עליו ביי.
אנונימי
למה שאני אתחתן עם גבר חלש?
אנונימית